NOOD gezocht flightparent vanuit Egypte naar NL

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
Roxy egypte
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 nov 2013 07:45

NOOD gezocht flightparent vanuit Egypte naar NL

Bericht door Roxy egypte »

Hallo allemaal,

ik zoek voor mijn poezekind Roxy een vliegouder die haar begeleidt van Cairo Egypte naar Amsterdam in de eerste 2 weken van April .

Roxy die ik heb gevonden op straat als baby van amper 2 dagen oud (toen ik daar woonde)heb ik met de fles gevoed en opgevoed nu is ze inmiddels 2 jaar .Na de coup is het zo slecht geworden en kon ik er niet meer wonen ben inmiddeld terug heb er lang mee gewacht hopende dat het goed kwam maar nee ben inmiddels 2 weken hier.Roxy zou komen met een famililid in juni as.Maar de situatie wordt erger met de dag en ik ben bang dat als het zo erg wordt dat als Nlders worden geevacueerd Roxy niet mee mag ivm de titertest die een wachttijd heeft van 3 maanden.Nou heb contact gehad met de douane in Nl en ze maken in nood ook geen uitzondering dus kan ik pas die bloedtest doen als ik een vliegparent heb gevonden .Bijna niemand gaat nog naar Egypte en vrienden gaan niet in april .Esma de dierenorganisatie die verwaarloosde katten (zoals ik zelf ook gedaan heb heb meer katten) opvangt heeft gezegt dat ik zelf moet gaan zoeken omdat mijn poes niet in hun asiel zit. :cry: Ik regel alle papieren en wie Roxy afleverd op schiphol krijgt hiervoor een vergoeding .Wie o wie
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: NOOD gezocht flightparent vanuit Egypte naar NL

Bericht door jennli »

Ik kan je niet helpen, maar help je wel hopen dat t lukt. Lastig dat je niet weet waar ze is.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: NOOD gezocht flightparent vanuit Egypte naar NL

Bericht door Adriana »

kun je omschrijven wat precies de bedoeling is?
zou je niet met een vliegmaatschappij kunnen regelen dat iemand van hen tegen betaling die kooi meeneemt?
heb begrepen dat ze vrij onhandelbaar is trouwens..

en waarom heb je haar eigenlijk zelf niet meegenomen destijds?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Roxy egypte
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 nov 2013 07:45

Re: NOOD gezocht flightparent vanuit Egypte naar NL

Bericht door Roxy egypte »

[quote="Roxy egypte"]Hallo allemaal,

ik zoek voor mijn poezekind Roxy een vliegouder die haar begeleidt van Cairo Egypte naar Amsterdam in de eerste 2 weken van April .

Ik regel alle papieren en wie Roxy meeneemt met KLM in de cabine en afleverd op schiphol krijgt hiervoor een vergoeding .

Adriana ik heb Roxy goed en veilig achtergelaten in mijn huis met de rest van mijn familie die haar meenemen in juni.
Ik kon de schendingen van de mensenrechten niet meer aanzien (na de kidnapping van president morsi )had na maanden volhouden besloten dat ik niet kon leven onder zo n militair regime.Kom daar al 30 jaar en vestigde me daar 3 jaar geleden.

Ik heb geen rabiestiteronderzoek gedaan want dat duurt 3 maanden en na uitslag moet je binnen 10dagen vliegen dat zijn de regels NL.Nu wordt het rabiestiteronderzoek in Januari gedaan.zodat Roxy wegkan in April eerste 3 weken.

Ik had ook niet gedacht dat het zo erg zou worden dat ik haar eerder in NL zou moeten halen.
Nu dus wel in ergste geval evacueren ze je fam maar je poes moet maar lekker 3 maanden wachten neem je m toch mee wordt ie in beslaggenomen op schiphol en betaal je de 3 maanden wachtijd het dierenhotel.

Het is heel lastig om iemand te vinden veel mensen weten niet zo ruim van te voren wanneer ze vertrekken alles gaat plots en niks is zeker.Ze gaat niet als vracht want er is ook iemand zijn kat weggelopen op cairoairport ik heb daar absoluut geen vertrouwen in.Hoop dat het gaat lukken.
Roxy egypte
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 nov 2013 07:45

Re: NOOD gezocht flightparent vanuit Egypte naar NL

Bericht door Roxy egypte »

jennli schreef:Ik kan je niet helpen, maar help je wel hopen dat t lukt. Lastig dat je niet weet waar ze is.
Dank je wel voor je reactie maar ze is niet weggelopen lees maar mijn bovenstaande bericht.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: NOOD gezocht flightparent vanuit Egypte naar NL

Bericht door Adriana »

Adriana schreef:zou je niet met een vliegmaatschappij kunnen regelen dat iemand van hen tegen betaling die kooi meeneemt?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie