Vakantie plannen? Raadpleeg de Dierenpensionwijzer!

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 2080
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Vakantie plannen? Raadpleeg de Dierenpensionwijzer!

Bericht door Admin »

Vakantie, ziekte, zakenreis of een weekendje weg, het kunnen allemaal redenen zijn om een logeeradres voor uw huisdier te zoeken. Met de Dierenpensionwijzer van Dibevo vindt u snel een dierenpension waar uw huisdier terecht kan. Er zijn op dit moment meer dan 170 Dibevo-dierenpensions, dus keuze genoeg!

Als u op vakantie gaat, zoekt u natuurlijk een logeeradres waar uw huisdier dezelfde zorg en aandacht krijgt die het van u gewend is. Dat kan zijn bij buren, familie of vrienden, maar in veel gevallen bent u aangewezen op de diensten van een dierenpension. Maar waar vindt u dat en hoe vindt u een betrouwbaar adres?

Het antwoord op deze en andere vragen vindt u in de Dierenpensionwijzer van Dibevo. De dierenpensions die zijn aangesloten bij Dibevo werken volgens de algemene voorwaarden van Dibevo. Ze bieden alle faciliteiten voor een aangenaam verblijf voor uw huisdier.

Kijk in de Dierenpensionwijzer
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Bastet
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2013 13:02

Re: Vakantie plannen? Raadpleeg de Dierenpensionwijzer!

Bericht door Bastet »

Zijn er ook websites waar je logeerhuizen kan vinden? Dus bij iemand thuis die dan je poezen opvangt?
Op zoek naar een kitten? kijk op website van Stichting De Kittenmand Tilburg.
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Vakantie plannen? Raadpleeg de Dierenpensionwijzer!

Bericht door Ms Maaike »

Er zijn wel mensen in te huren die bij jou thuis op komen passen. Als je de mogelijkheid hebt zou ik daar voor kiezen; katten houden niet van een vreemde omgeving. Dat levert vaak veel stress op.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Bastet
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2013 13:02

Re: Vakantie plannen? Raadpleeg de Dierenpensionwijzer!

Bericht door Bastet »

Voor 3 weken wil ik niet dat er een onbekende steeds in mijn huis komt. Bovendien zijn ze dan ook veel alleen en in een beperkte ruimte (als ik weg ben zitten ze niet in het hele huis). Juist die 2 dingen wil ik niet. Voor een korte periode zou ik ze wel thuis laten.
Op zoek naar een kitten? kijk op website van Stichting De Kittenmand Tilburg.
Acelis1
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mar 2021 10:16

vakantieverblijf voor onze lievies

Bericht door Acelis1 »

Hoi,
wij zijn op zoek naar een kleinschalig kattenverblijfje in Vlaams-Brabant of verder , iemand hier ervaring mee ? alle tips en opmerkingen zijn welkom!
Onze katten zijn pensionnetjes gewoon, maar daar waar we gewoonlijk welkom zijn, is def gesloten :(
Daarom deze oproep.
Alvast super bedankt en grtjes Anja, Tuurke en Luuntje
dierenpensionwijzer.nl is in Nederland toch ? dat is wat uit de richting ;)
Gebruikersavatar
Asse-Poes
Tijger
Tijger
Berichten: 1623
Lid geworden op: 14 sep 2022 20:31
Locatie: Zwolle

Re: Vakantie plannen? Raadpleeg de Dierenpensionwijzer!

Bericht door Asse-Poes »

België is inderdaad een beetje uit de richting ja 😀

Ik kan je niet helpen, Maar volgens mij zitten er hier ook mensen uit België, dus wie weet...
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010) en Clea ♀ (2013)
Gebruikersavatar
Asse-Poes
Tijger
Tijger
Berichten: 1623
Lid geworden op: 14 sep 2022 20:31
Locatie: Zwolle

Re: Vakantie plannen? Raadpleeg de Dierenpensionwijzer!

Bericht door Asse-Poes »

Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010) en Clea ♀ (2013)
Plaats reactie