Verhuizen

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Verhuizen

Bericht door Adriana »

Nightfly schreef:Mauku loopt rond alsof die nooit anders gewend is. Maar Tarzan is voorzichtig en houd bezorgt haar staart naar beneden.
katten leren vooral heel erg veel van elkaar en gelukkig heb je er twee. gelukkig is er ook eentje helemaal niet gestresst/bang en Tarzan ziet dus dat de kust veilig is en dat zijn maatje helemaal geen problemen heeft en het territorium al heeft verkend. dat scheelt heel erg veel en met een weekje zal Tarzan ook wel over de brug gekomen zijn en zich thuis voelen.

hoe ga je dat doen met je tuin? krijgen ze een ren of voorlopig alleen aangelijnd buiten?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Mirjem
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2012 10:51
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verhuizen

Bericht door Mirjem »

Inmiddels al helemaal gewend? Heel herkenbaar wat je schrijft maar je hebt het super aangepakt. Lieve katten mama
Gebruikersavatar
Nightfly
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 nov 2010 19:53
Locatie: Beuningen (gld)

Re: Verhuizen

Bericht door Nightfly »

Hey allemaal,

Bedankt voor jullie complimenten.
Het ging best goed, helaas lig ik sinds donderdag in het ziekenhuis, wat het nogal lastig maakt.
Tarzan (en Mauku) moet het nu even met mijn vader doen en mijn vader ziet haar nagenoeg niet. Mauku geniet zoals gewoonlijk van de zon zodra die door de ramen schijnt. Tarzan blijft lekker veilig achter de bank zitten. Vandaag mocht ik even naar huis en heb ik ze even verwend met een blikje tonijn. Ze kwam gelukkig wel meteen kijken van he, het vrouwtje is weer thuis. Wel raar dat ik dan nu weer weg ben, maar ben blij dat ik even heb kunnen kijken...:) En ik was blij dat ze wel meteen kwam toen ze hoorde dat ik (alleen) het was. Zodra er iets in het trappenhuis is schiet ze wel weg. Maar dat zijn de geluiden die ze gewoon nog niet kent, daar went ze wel aan. En mauku tjah, dat blijft een sulletje die alles wel best vind haha...die dacht wat boeit mij het dat vrouwtje weer thuis is, ik ga in de zon liggen wahaha...
Uiteraard pas nadat alle tonijn verorberd was...want eten laat meneertje niet staan hihi...

Mocht de hele tuin van mij blijven (de gemeente doet ineens moeilijk over alle tuinen bij de woningen) dan wil ik een ren maken waar ze lekker naar buiten kunnen met boomstammen en alles erop en eraan. Ze komen in ieder geval niet los buiten, ten eerste omdat ik niet wil dat andere mensen last hebben van mijn katten en daarbij woon ik bij een drukke weg, en ik wil niet aan die gevolgen denken...:S
Ik denk niet dat ze aan een lijntje willen haha, gelukkig zijn ze het gewend om binnen te zijn.
Katten:Tarzan(11) moeder van Mauku(9).....
Gebruikersavatar
ingebeest
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 jul 2012 12:06

Re: Verhuizen

Bericht door ingebeest »

van welk merk waren die pilletjes? Want in jouw tarzan herken ik een van mijn katten die binnenkort ook moet verhuizen en ben bang dat hij helemaal doordraait en weer zo schuw gaat worden of op de bank gaat plassen.
Plaats reactie