We zijn verhuisd

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pukenjoepy
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 dec 2009 23:50
Locatie: Leerdam
Contacteer:

We zijn verhuisd

Bericht door pukenjoepy »

Hoi hoi allemaal

Het is zo ver ..We zijn verhuisd .En dat binnen 5 dagen .Het is echt super gegaan .1 april de sleutel daarna 4 dagen klussen en zoveel mogelijk dozen naar het nieuwe huis gebracht .Dag 5 waren de boys aan de beurt .Mn ma en ik gingen naar het oude huis en gingen vast de speelgoed enzo inladen .De boys zaten toen in hun kamer .Puk zat al klaar in zn reismandje en Joepy zat verstopt achter de kast .Nou bij Puk deed ik het deurtje dicht en hij bleef gewoon zitten alsof het de normaalste zaak ter werled was .Joepy was een ander verhaal .Die krijg je met geen mogelijkehid in het mandje .Dus dan maar weer onder zn kont pakken en horizontaal in het mandje gezet .Dat ging perfect :edance: .En dan nog de reis naar het nieuwe huis ...Allebei echt mauwen als of hun leven eraf hing .lol .Eenmaal in het neiuwe huis rustig laten wennen aan hun nieuwe kamer . s Avonds kwamen ze naar beneden en we hebben zo spiegel in de gang hangen .Je raad het al ...Joepy ziet zichzelf in de spiegel kijk mij aan kijk weer naar zichzelf en rent naar boven :lol: ...hahahaha Dan kom Puk naar beneden ,begin te mauwen en Joepy kom er ook aan .Samen hebben ze de kamer verkend en het gaat echt super met ze .Zit ik daar nou voor in spanning ??

Ben blij dat het voorbij is en dat ze heerlijk kunnen genieten .Alleen moeten we voor de zomer wat verzinnen zodat ze lekker naar buiten kunnen en in de tuin kunnen blijven .Ik zit zelf te denken aan een schutting en dan een stuk die 1 meter naar binnen komt .Dus een soort dakje .Maar daar moeten we nog ff over nadenken wat de mogelijkheden zijn .Want heb ook gehoort over schrikdraad maar daar ben ik niet zo voorstander van ....Nou het zal best goed komen want de verhuizing is ook goed gekomen .

Grz Esher Puk en Joepy
Zij leven voort in jou en in mij ....
Plaats reactie