tini mee op vakantie, vervolg

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
caroline en Tini
Huiskat
Huiskat
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 okt 2022 21:45

tini mee op vakantie, vervolg

Bericht door caroline en Tini »

Voor wie mij heeft gevolgd. Tini ( 12 jaar en HCM) is terug van reis...en het is goed gegaan!
Echt, niet te geloven, maar het is goed gegaan. De eerste twee uren in het doorgaan naar de Provence, alwaar ons vakantiehuisje, waren wel heftig. In het donker vertrekken, vrachtwagens en al die lichten. We stopten om haar beter te installeren zodat ze al die vreemde indrukken niet zou zien en dan ging het veel beter. Ze was de ganse rit heel erg rustig. Pipi deed ze op een onderlegger, dat ik mee had van mijn werk. Eten of drinken wilde ze niet. Na 11 uur waren we er. Het eerste half uur zat ze achter de zetel om dan op verkenning te gaan. Ze was heel snel ons huisje gewoon ( ik had veel spulletjes van haar mee en de geur van ons is er ook). Het is ook niet zo groot en alles gelijkvloers. Ze vond het er zo leuk en ze genoot 9 dagen van de rust daar. Op het laatst wilde ze zelfs even naar buiten om te genieten van de zalige temperaturen. Bang dat ze weg zou lopen had ik niet maar ik bleef er wel bij natuurlijk. Het terug keren naar huis was lang door het slechte weer maar ze bleef rustig naast mij op de achterbank in een hoekje dat ik had geinstalleerd voor haar.
Ben zo blij dat alles zo goed is verlopen en Tini mee kon zodat ik verder goed voor haar kan zorgen.
Nu zijn we terug thuis en verloopt alles verder goed. Denk dat de Zylkene ook wel geholpen zal hebben.
Vele groetjes van Tini en mij.
Gebruikersavatar
Asse-Poes
Tijger
Tijger
Berichten: 1623
Lid geworden op: 14 sep 2022 20:31
Locatie: Zwolle

Re: tini mee op vakantie, vervolg

Bericht door Asse-Poes »

Thnx voor de update.
Wat fijn dat jullie samen met Tini een mooie tijd hebben gehad in jullie Franse huisje!!
Je hebt er ook echt alles aan gedaan om het zo prettig mogelijk voor haar te maken.

Dus volgend jaar weer? :grin:

(Sinds zondag zijn wij ook in ons spaanse huisje. Bellow is stabiel en vindt het hier ook heerlijk. Zon, zon en nog meer zon)
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010) en Clea ♀ (2013)
caroline en Tini
Huiskat
Huiskat
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 okt 2022 21:45

Re: tini mee op vakantie, vervolg

Bericht door caroline en Tini »

hey Asse-Poes. Ja, als Tini verder stabiel blijft nemen we haar zeker terug mee. En o jullie zijn in Spanje nu en met de poes! Zalig hé als je ze mee kan nemen. Genieten jullie ervan! Vele groetjes van ons
Plaats reactie