Lieve wandelaar

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
MijnpoesMijnalles
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 okt 2019 22:25

Lieve wandelaar

Bericht door MijnpoesMijnalles »

Mijn vriendin was aan het werk toen er een kitten van niet ouder dan 7 weken aan kwam lopen,en constant achter haar aan bleef lopen. Na overal aangebeld te hebben zonder resultaat heeft ze besloten hem maar mee te nemen naar huis. We hebben zelf 1 Europese korthaar 2 maine coon's en sinds 5 maanden 2 Noorse boeketten die nog niet geholpen zijn. Het lieve kereltje stevig gevoed en amivedi gebeld.eerst kwamen ze hem ophalen dan weer niet dan moesten we hem brengen aan een adres wat ons naar een leeg bedrijventerrein heeft gestuurd. Al sinds dag 1 op fb gezet en op amivedi maar we zijn nu al 4 dagen verder en kan hem echt niet houden.en al helemaal niet alleen in een kamer heeft iemand tips?
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Lieve wandelaar

Bericht door Anne »

Bel de dierenambulance of het dichts bijzijnde asiel?
Wat lief dat je vriendin hem mee heeft genomen
Als ik een kitten zou vinden zou ik het denk ik niet meer kunnen afstaan :icon_shifty:
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie