Jong katje

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Kvisscher
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2018 23:18

Jong katje

Bericht door Kvisscher »

Hallo!

Ik heb een vraag; nou werk ik op een camping, en er zit al een poosje een jong (zwerf)katje bij ons, misschien weggelopen of achtergelaten door mensen.

Ik zit er over na te denken om hem te laten checken bij de dierenarts of die gechipt is, en mocht dat niet zo zijn, hem zelf in huis te nemen.

Alleen twijfel ik of dan de kat genoeg aandacht krijgt ivm dat ik 4 dagen per week werk van 8 tot 5, en ook nog dat ik 2 avonden later thuis ben ivm sport en een vaste spelavond.

Ik heb hem de afgelopen week proberen te temmen, en hij eet al bijna uit mijn hand,en kan hem ook aaien als die eet.

Of moet ik de kat naar het asiel brengen?
Wie heeft goed advies voor mij🙈?
Gebruikersavatar
Emmajoja
Poema
Poema
Berichten: 264
Lid geworden op: 20 sep 2018 20:02

Re: Jong katje

Bericht door Emmajoja »

Nou! Dat vind ik echt top van je!!! Als de kat van niemand is en jij kan een huis bieden. Dat is echt amazing.

Als je niet zo vaak thuis bent zou ik sowieso genoeg vermaak aanbieden voor als je weg bent. En hooge plaatsen. (Misschien zelfs een maatje?)
Misschien ook een weekje vrij nemen om de kat aan je te laten wennen?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

11joep09willem
Huiskat
Huiskat
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 aug 2018 10:10

Re: Jong katje

Bericht door 11joep09willem »

Een vriendje voor het kitten dat mensen vertrouwt en daardoor zelfvertrouwen geeft aan het kitten, is misschien een nog beter idee. Vooral wanneer je veel weg bent.
Plaats reactie