Mijn twee katten

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
mischa63
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2018 13:31

Mijn twee katten

Bericht door mischa63 »

Ik ben hier nieuw en heb twee katten bliksem en midas. Gisterenavond na een week zoeken bliksem teruggevonden. We hebben hem alleen met geen mogelijkheid kunnen vangen. Vanmorgen terug gegaan maar niet gevonden. allerlei mensen kijken uit en meer kunnen we niet doen. Dierenambulance wil niet helpen. Intussen is zijn broertje midas goed van slag samen met ons. Twee maanden geleden hebben we onze hond moeten laten inslapen en nu is ook zijn broertje weg
Mischa
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Mijn twee katten

Bericht door nellebel »

ik hoop dat jullie hem snel terug vinden en ook mee kunnen nemen. misschien dat je wel ergens een vangkooi kunt lenen (bij asiel ofzo)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
mischa63
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2018 13:31

Re: Mijn twee katten

Bericht door mischa63 »

ik ben er helemaal niet meer aan toe gekomen om het vervolgverhaal te vertellen. onze rooie kat bliksem kwam later op die middag ineens luid miauwend binnen lopen bij ons thuis. na acht dagen vermissing. we waren zo blij. intussen komt hij al lang weer buiten en heeft hij in het begin heel voorzichtig de omgeving verkent als een klein katje die voor het eerst buiten kwam. die fase is alweer dik voorbij. we denken dat hij ergens opgejaagd is in de polder achter ons en zo heel ver weg is gegaan maar zien het dan nog steeds als een wonder dat hij zelf weer thuis kwam. als ik iets wel geleerd heb is dat je het nooit weet met katten en ook dat ze zelf bepalen hoe ze het doen.

mischa
Gebruikersavatar
Yo16Ka16No11
Cheetah
Cheetah
Berichten: 831
Lid geworden op: 24 aug 2016 20:35

Re: Mijn twee katten

Bericht door Yo16Ka16No11 »

Oh, gelukkig en fijn.

Ik vind het wel knap dat je met die onzekerheid iedere keer weer opnieuw kan leven. Ik zou iedere keer duizend doden sterven met ze onzekerheid of ze weer veilig en gezond terugkomen.
Warme groet, Mariska

Nora, Teun & Tilly
Karel 2000-2017 & Yoki 2000-2018
Plaats reactie