Vermist in Tilburg: Tibor

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Tibor
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2015 19:02

Vermist in Tilburg: Tibor

Bericht door Tibor »

Dag allen,
Een beetje als laatste strohalm heb ik me net aangemeld voor dit forum.
Sinds 25 jan is mijn kleine zwarte poes Tibor vermist. 2,5 jaar oud en ze draagt een rood leren halsbandje incl adres. Tibor is ook gechipt. In diezelfde week op alle mogelijke sites aangemeld en intensief geflyerd. Na 2 weken vond ik haar terug,3 straten verder in een parkje door een oplettende wijkbewoner. Tibor kwam naar me toe, hevig miauwend en liet zich ook door me oppakken. Maar helaas, bij het zien van het reismandje raakte ze zo in de stress dat ze na hevig bijten en krabben opnieuw ontsnapt is. Sindsdien geen enkel spoor. Tibor is samen met haar zwart-witte moeder sinds een half jaar bij mij vanuit het asiel. Omdat de vorige eigenaar naar het buitenland is vertrokken, heb ik toch het oude woonadres van Tibor gekregen (in een aangrenzende wijk!) en ben ook in die omgeving gaan flyeren en zoeken. 1,5 week geleden in een regionaal krantje een advertentie gezet en zelfs een beloning uitgeloofd. Helaas, geen resultaat. De zwart-witte moeder vraagt wat extra aandacht nu; ze sloopt plinten en plaste zelfs afgelopen week op het kleed. Dat doet me eigenlijk nog het meeste verdriet, ook al zal ze er misschien aan gaan wennen. Kijk ook op Marktplaats voor foto's: 'Tilburg vermist: Tibor'. Heeft iemand nog andere tips of aanmoedigingen? Ik ben nog steeds niet zo ver dat ik me erin kan berusten. Gr C
Gebruikersavatar
Myren
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 feb 2015 13:15

Re: Vermist in Tilburg: Tibor

Bericht door Myren »

Sterkte, ik hoop dat Tibor alsnog gevonden wordt!
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1050
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: Vermist in Tilburg: Tibor

Bericht door Sifra »

Geef haar ook als vermist op bij de organisatie waar haar chip geregistreerd is.
Hier kun je een vermistposter maken: https://ndgnl.secure.is.nl/vermist/form.php
Blijf vooral ook 's avonds zoeken, dan is het rustiger en kun je beter horen of ze reageert als je haar roept. Geef niet op, er zijn zoveel verhalen van katten die na weken of zelfs maanden toch gevonden worden.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Tibor
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2015 19:02

Re: Vermist in Tilburg: Tibor

Bericht door Tibor »

Ze staat echt overal waar nodig en zinvol geregistreerd als vermist. Ik heb zelfs wekelijks ook contact met de gemeente die overleden huisdieren checkt op chip.
Dus sowieso alle officiële sites, asielen, dierenklinieken, Facebook, marktplaats, zijn op de hoogte.
Plaats reactie