Kitten in doos achtergelaten

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Kitten in doos achtergelaten

Bericht door Chiquita98 »

Wat goed van je Valerie. Ik moet zeggen dat als ts hier in de buurt had gewoont en het was hier net zoals in belgie dan had ik het katje hier ook wel in huis genomen.

En wat goed dat je gesolliciteerd hebt naar de functie van beheerder. Hopelijk is het de functie die bij je past. Heb je veel inspraak als beheerder? Misschien samenwerking met nederlandse asiels om zo inslapen te voorkomen? Noem maar wat hoor.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Kitten in doos achtergelaten

Bericht door pearlsofpassion »

De oplossing voor het inslapen is in mijn ogen eenvoudiger. Er moet gewoon meer ingezet worden op castratie van zwerfkatten. Dat hebben ze in NL ook gedaan. Nu zijn er enkele gemeenten die dat doen, maar maar erg weinig. Er zijn ook niet veel middelen voor handen.

En vanuit mijn standpunt is het dan heel simpel, als er ingeslapen moet worden zijn er al plaatsen genoeg waar ze dat doen. Ik doe het niet.
Als beheerder zou je instaan voor de goede werking van de hele organisatie. Natuurlijk wel onder een andere koepel, maar wel voor de gehele organisatie op die plaats. Ik heb wel de indruk dat het geen asiel is waar aan inslapen gedaan wordt hoor. Of toch niet de hele tijd door. De overkoepeling is toch ook iets dat uit bezorgdheid voor dierenwelzijn opgericht is. Niet van de overheid uit. Dat is al heel hoopgevend. ;-)
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Kitten in doos achtergelaten

Bericht door Chiquita98 »

Ben wel heel benieuwd hoe het nu met het katje is. Of eerlijk gezegd bang hoe het met het katje is
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Kitten in doos achtergelaten

Bericht door pearlsofpassion »

Ok, ik kan het hier maar zeggen, meer kan ik niet doen.
Ik ben morgen in Deinze. s' avonds.
Dus TS: als je wil kan ik rondrijden en het kittentje komen halen. Stuur me dan even een persoonlijk bericht, of dergelijk om af te spreken. Ik vraag er verder niets voor.

Als er geen reactie komt, vrees ik ook voor het leven van dit kleine katje... :cry:
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Kitten in doos achtergelaten

Bericht door Chiquita98 »

Misschien kan je haar zelf een pb sturen Valerie? Zodat ze in ieder geval dat mailtje binnen krijgt?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie