Hoe moet ik het verdriet om vermiste kat verwerken?

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
patiani-guusje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 877
Lid geworden op: 21 nov 2010 11:10

Re: Hoe moet ik het verdriet om vermiste kat verwerken?

Bericht door patiani-guusje »

Jeetje meis, wat verschrikkelijk voor je, en wat zul je je ellendig voelen! Kan het niet zijn dat jouw familie je wil beschermen, en het wslk heel moeilijk vind dit tegen je te vertellen. Ze kennen je en zullen weten dat je hier heel erg verdrietig van wordt.
Ik weet verder niet goed wat te zeggen, behalve dat ik je heel veel sterkte wil toewensen! En als ik jou was zou ik er wel voor zorgen dat die klem verdwijnt uit de tuin van de buren, want zoiets mag nooit meer gebeuren!!
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty) En een poot van Luna en Sophie
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Hoe moet ik het verdriet om vermiste kat verwerken?

Bericht door Chiquita98 »

Beetje raar verhaal!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Hoe moet ik het verdriet om vermiste kat verwerken?

Bericht door pinguin »

Vind het ook een beetje raar verhaal. Verschrikkenlijk wat er is gebeurd om op deze mannier je kat te verliezen. En dan ook nog eens z`n reactie van je ouders. Ik zou hoe dan ook je ouders vertellen dat je het weet en dat je verdriet heb. Mag ik vragen hoe oud je bent???
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Anoniem123
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2018 21:23

Mijn eigen kat overeden. Schuldgevoel

Bericht door Anoniem123 »

Ik heb mijn eigen kat overreden. Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten. Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en tips hoe ik er beter mee om kan gaan. Het is nog maar 1 week geleden dat het gebeurd is.
2be
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2023 05:15

Re: Hoe moet ik het verdriet om vermiste kat verwerken?

Bericht door 2be »

nellebel schreef: 05 apr 2012 10:43 als je een goede paragnost wilt, weet ik er 1. heb ik zelf ook contatc mee gehad. de meesten willen geld en ee nverhaal en maken er dan iets moois van. deze wil een foto en GEEN informatie en zij verteld jou de info over je kat. ben er zelf 2 x geweest. mag je me ook over pb
Ik heb hetzelfde probleem momenteel (ook al is dit een oud post). Zou ik de gegevens van de paragnost mogen hebben?

Zou me enorm helpen!!

Alvast bedankt!!

Gr.
Plaats reactie