Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

Hallo Dames&Heren,

Sinds een hele lange tijd (13 December 2011) Werd mijn kat vermist, hij ging via de tuin naar de andere, enzovoort, totdat hij niet meer te zien was,normaal doet hij dit altijd, maar op 13 December kwam hij niet meer terug, de volgende dag dat ik dit te horen kreeg, barstte ik uit tranen, en sindsdien blijf ik maar huilen en huilen en huilen.

Ik heb niet veel te vertellen over deze kater, alleen maar dat hij echt me beste maatje was, en ik heb ook geen idee, waarom hij weg zou komen.

Informatie over mijn kater:

-Niet Gecastreerd
-2 jaar
-Heeft witte sokken
-Een mooi snoetje, met een vlooienband als Bandje, (We wisten niet of hij het had of niet)
-Zwart bij de rug, wit bij de buik, en een klein streepje aan een van de lippen z'n kanten. (Zie foto)
-Hij reageert niet op een naam :(



Als iemand over mijn kat heeft gezien, a.u.b maak een foto, en zet hem hier onder, ik check deze topic elke dag minimaal 3 keer.


A.u.b ik barst elke dag uit tranen.
Foto: http://imageshack.us/g/442/img008jp.jpg/

Ik doe er alles om om mijn kater weer te zien.

Hier is een mooi foto van mijn kater,
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5460
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door nellebel »

neem aan dat je bij alle instanties al berichten hebt achtergelaten en in de wijk briefjes opgehangen.
ik weet achteraf gezuer, maar waarom laat je je kater dan ook niet helpen. dit is vragen om moeilijkheden. als die hormonen opspelen gaan ze graag vechten met elkaar. en daarlangs grote kans op allerlei gevaarlijke ziektes. maar toch hoop ik dat je snel je kat toch nog terug vind.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

@nellebel, ik begrijp je niet, ik heb geprobeerd om alles als de beste voor mijn kat te krijgen, En ja ik heb ook Briefjes opgehangen. En ik weet niet waar je over praat met die Hormonen Opspelen.

Ik liet mijn kat elke dag naar buiten, en op een dag, kwam hij niet meer. ik weet niet dan wat ik verkeerd heb gedaan..
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Robijn »

Pas op; hebben we hier weer te maken met een 'trol'??
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gebruikersavatar
Mirjam86
Cheetah
Cheetah
Berichten: 862
Lid geworden op: 15 apr 2011 11:08
Locatie: Assen

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Mirjam86 »

Niet weten wat bedoeld wordt met hormonen die opspelen bij een ongecastreerde kater (die er dus op uit gaat zijn hormonen (laten we het netjes houden) achterna) klinkt mij inderdaad erg vreemd in de oren..
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9337
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door castratenkoor »

Robijn schreef:Pas op; hebben we hier weer te maken met een 'trol'??
Is mijn gevoel ook - iemand die de buikspieren aan het trainen is met een heel aparte vorm van humor.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Adriana »

Alperen schreef:
A.u.b ik barst elke dag uit tranen.

Ik doe er alles om om mijn kater weer te zien.
en waar in Nederland/België speelt dit treurigs zich allemaal af?
13 december is vuurwerkperiode.
ongecastreerde kater buiten laten lopen...
het is nu half maart.. 3 maanden verder..

je weet wel wat ongecastreerd is en ook hoe je het schrijft. en dan moet je van ons uitleg krijgen over de paringsdrang van ongecastreerde katers?
je geeft ons niet door wat je allemaal zelf hebt ondernomen behalve die dagelijkse tranen..

wat verwacht je nu van ons?
wij hebben de nodige trollenberichten achter de rug en overtuig ons eerst maar eens dat je geen trolletje bent..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door BillyJean »

Ik hoop dat je genoeg zakdoeken hebt, 3 mnd huilen is wel erg zielig
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
puksji
Panter
Panter
Berichten: 480
Lid geworden op: 03 dec 2010 23:59

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door puksji »

Ik denk niet aan een trol, maar aan iemand die niet nederlands is, niet handig met internet en waarschijnlijk door cultuurverschil anders met een kat omgaat dan wij doen. Vandaar ook niet gecastreerd. Alperen begrijpt ook niet wat opspelen van hormonen is.
Zal dan misschien ook niet afweten van een Amivedi etc.
Als Alperen de woonplaats vermeld kunnen we wijzen op asiels in de buurt waar de kater misschien terecht is gekomen en misschien nog zit ook. Zwart met witte katten zijn het minst populair, las ik laatst.
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011

Puk 2006-2020 3-6

Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3
Ik mis jullie...
Gebruikersavatar
NadineDilara
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 mar 2012 21:42

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door NadineDilara »

Wat is een trolletje?
Groetjes Nadine en een kopje van Dawn en Jiraiya
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Adriana »

een trol stuurt een bericht naar een forum met een inhoud of vragen om eens lekker te jennen of de boel op stelten te zetten en allerlei berichten en reacties uit te lokken.
dus zijn we erg voorzichtig om daar op in te gaan want het is zonde van de tijd.
maar je weet nooit of het niet een onhandig mens is die echt hulp nodig heeft..

aan de taal van het bericht te zien is het iemand die goed weet hoe dingen in elkaar steken, het is zeer behoorlijk foutloos Nederlands en het komt mij zeker niet onhandig en/of hulpbehoevend over.
k vind het altijd een beetje laf, vanachter een fakenaampje zonder woonplaats, lekker te stoken.. beetje kinderachtig ook..
maar je weet het dus nooit - tenzij de topic starter zelf schrijft - dat het een trol is..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door BillyJean »

het 3x per dag controleren van de topic gebeurt dus ook niet.

Inge, wat jij schrijft geloof ik niet. Iemand die niet handig is met internet kan zich ook niet registreren. En heeft ook geen US-fototalbum. Taalgebruik is foutloos, link wordt geplaatst, dus dat valt allemaal wel mee. Typisch trolletje, lekker jennen....waarom zou je pas na 12 weken eens een oproepje plaatsen?
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 feb 2010 09:53
Locatie: De Bosch

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door achtpuntzes »

Alperen schreef:@nellebel, ik begrijp je niet, ik heb geprobeerd om alles als de beste voor mijn kat te krijgen, En ja ik heb ook Briefjes opgehangen. En ik weet niet waar je over praat met die Hormonen Opspelen.

Ik liet mijn kat elke dag naar buiten, en op een dag, kwam hij niet meer. ik weet niet dan wat ik verkeerd heb gedaan..
Met hormonen opspelen word bedoeld dat een niet gecastreerde kater op zoek gaat naar poezen. dus het is goed mogelijk dat de reden dat de kater is weggelopen is dat hij niet gecastreerd is ! maar het is naturlijk ook de tijd van vuurwerk, dat je kater verdwenen is....

mocht er een nieuwe kat komen, dan heb ik wat tips: laat de kat helpen, dan wordt de kans kleiner dat ie wegloopt. en laat je kat chippen, dan word de kans groter dat die weer gevonden word mocht ie weglopen....

overigens, het vermoeden van een trol is voor mij nog geen reden om negatieve berichten te posten.... wat kan mij het schelen als iemand zich nu te barsten lacht om onze reacties? het kan ook zijn dat het bericht afkomstig is van een kind, die nog steeds probeert zijn/haar kat te vinden, terwijl de ouders dit alang opgegeven hebben.......
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door BillyJean »

Ik vind het gewoon zonde van energie en tijd.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Alperen
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 mar 2012 15:16

Re: Kat Vermist (Tuxedo Kat-2jaar-Niet Gecastreerd.

Bericht door Alperen »

Ja, mijn nederlands is niet perfect, (Turks) en ik ben absoluut geen troll!

Als je mij een troll vindt, a.u.b reageer hier niet, ik zoek alleen maar hulp, ik zoek geen problemen met andere mensen.
Plaats reactie