Katten Mediums sommige zijn echt goed.

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
angelicatwo
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2012 16:03

Katten Mediums sommige zijn echt goed.

Bericht door angelicatwo »

hallo allemaal

Ik was mijn kater wimpel kwijt Het was begin januari toen kwam opeens die ellende van het koudere weer erbij.ik had alle tips opgevolgd van amevidi etc. wimpie was al drie weken weg ondertussen. en ik had zoiets tegen die tijd al zou hij overleden zijn laat hem dan toch nog gevonden worden. Dan kan ik het een plekje geven. Toen na alle sites afgestrompeld te hebben kwam ik bij de site van susan terecht. verdiend vermelding www.katvermist.com.
efin ik las haar verhaal over haar kat binkie. En hoe zij in contact kwam met een medium www.moniquedegraaf.nl verdiend ook vermelding. Okee ik dacht tja niet geschoten is altijd mis. monique zei dat wimpie nog leefde. (schrale troost dacht ik) mar goed, En dat hij dicht bij mijn huis was. En bij mensen binnen kwam die ook nog katten hadden. ze omschreef een locatie wat bij ons achter in de buurt was. Dus ik doelgericht daar nog eens flyers in de bus gegooid met kleurenfoto van wimpie erop.Vlak daarna 2 dagen ik werd gebeld. een vrouw in die wijk ( die zelf 2 katten had) vertelde me dat een kat die op wim leek bij haar elke dag binnen kwam wippen. eten en weer weg. dus op mijn verzoek heeft zij haar leukje gesloten toen die kat weer binnen was en ja het was wimpel mijn wimpie.

Dus ik vind gewoon inderdaad je moet niet zomaar alles en iedereen geloven. maar zij had het echt goed. en ik wou maar dat de grote sites als amevide en etc ook eens wat mediums op hun site vermelden. Wim heeft ondertussen een maatje erbij. een jonkie van 1 van de poezen waar wimpie dus ging eten. :eboohoo:
Plaats reactie