Aslan vermist

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3044
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Aslan vermist

Bericht door Kattenbella »

Esther wat een schatje en een moie man. Mijn duimen draaien ook mee. Ik vind het zo rot voor je dat je niemand hebt om mee te zoeken. Groningen Leiden is ook helaas iets tever :???:
Aslan, kom op, naar huis!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Esther87
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 sep 2011 23:23

Re: Aslan vermist

Bericht door Esther87 »

Van het weekend stonden er advertenties in de LD en de HET op zondag. Zonder resultaat, ik heb geen enkel telefoontje ontvangen :( . Wel nog langs een aantal belletjes geweest maar telkens ging het niet om Aslan. Ik mis hem zo en hoop zo dat hij gevonden word... Ook naar de gemeente gebeld, wederom geen dode katten opgehaald. Het laatste verkeersslachtoffer was op 14 September en toen zat hij nog lekker warm thuis bij mij. :-(
Gebruikersavatar
Corrina
Huiskat
Huiskat
Berichten: 80
Lid geworden op: 12 nov 2010 00:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Aslan vermist

Bericht door Corrina »

Wat een teleurstelling dat die advertenties niets hebben opgeleverd!! Ik snap dat je niet meer weet wat je verder moet doen. Ik heb wel bewondering voor je doorzettingsvermogen! Aslan boft met jou!
Ik kijk elke dag even op dit topic om te zien of er er misschien goed nieuws is.. Helaas nog niet..
Blijf moed houden! Hij moet toch ergens zijn?!
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Aslan vermist

Bericht door nellebel »

hoop echt dat je snel iets hoort van aslan, verschrikkelijk die onwetendheid.

(ps corrina, jou kat in je avatar lijkt erg veel op mijn overleden nellie, zelfs de blik is identiek. schrok ook wel even toen ik hem zag, dacht dat ik mijn nellie zag)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Esther87
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 sep 2011 23:23

Re: Aslan vermist

Bericht door Esther87 »

Nog niets van Aslan!

Ten tweede: Ik werd gebeld door een vrouw die dacht net Aslan te hebben gezien bij de zijlsingel over de brug. Ik erheen die vrouw stond er nog en mij de tuin wijzen. Ik ben kijken het enige wat ik zie is een rood-witte(?) kat wegrennen als een gek door het donker. Roepen en lokken met brokjes maar geen spoor meer van de kat. Zou het Aslan zijn geweest of een totaal andere kat? Ik weet het niet. Ik gok toch het tweede. heb er brokjes neergelegd en zal er morgenochtend nog eens kijken.

Ook kreeg ik net een smsje, totaal de andere kant van de stad. Bij de oude singel 56 zou ze Aslan hebben gezien gister om 24.00u. Waarom dan zo laat smsen?! In ieder geval zal ik er gaan kijken? Of zal het weer een stomme grap zijn om mij maar te laten vliegen. Ik word er zo moe van :-( .

Ik denk dat ik zo toch even ga kijken, zonder resultaat hoogst waarschijnlijk. Alleen maar erg gefrustreerd ik wil mijn mannetje terug!
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3044
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Aslan vermist

Bericht door Kattenbella »

Esther, doe je alsjeblieft voorzichtig! Ik vind het niks dat het helemaal in je up daarnaartoe gaat, je weet nooit wie het heeft gestuurd. Het kan natuurlijk wel dat ze hem gezien hebben toen het laat was, maar toch!
Ik leef met je mee, dit is echt vreselijk!
Ik blijf duimen dat je je mooie mannetje terugvindt, maar denk ook om jezelf!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Esther87
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 sep 2011 23:23

Re: Aslan vermist

Bericht door Esther87 »

Je hebt gelijk. Ik ga er denk ik morgenochtend maar een kijkje nemen. Of zou ik dan al veels te laat zijn? Nu is er ook al een dag voorbij maargoed.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3044
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Aslan vermist

Bericht door Kattenbella »

Sterkte meid! Vraag daar rond of meerder mensen hem hebben gezien, neem een foto mee. Ik ben blij dat je nu niet meer gaat.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Mirjam86
Cheetah
Cheetah
Berichten: 862
Lid geworden op: 15 apr 2011 11:08
Locatie: Assen

Re: Aslan vermist

Bericht door Mirjam86 »

Mee eens, helemaal als je je nummer hebt verspreid. Wie weet wat voor gekken je in je eentje willen lokken... Voor hetzelfde geld is het een lief vrouwtje die inderdaad Aslan heeft gezien, maar in de wereld waarin wij leven weet je dat niet meer. Een lief vrouwtje stuurt denk ik geen smsje.

Ik duim keihard voor je dat vandaag de dag wordt dat je Aslan terug vindt!
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Aslan vermist

Bericht door pinguin »

suc met zoeken. ik hoop echt dat je hem weer snel in je armen mag sluiten. ik duim voor je.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3044
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Aslan vermist

Bericht door Kattenbella »

Ben je die kant nog uitgeweest? Hou je het nog een beetje vol daar?
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Esther87
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 sep 2011 23:23

Re: Aslan vermist

Bericht door Esther87 »

Ik ben gister Leiderdorp ingegaan. Langs die tuin geweest en langs het houtkamp(park) waar mensen ook een dergelijk soort kat is gezien. Niets te bekennen, niemand wist er vanaf. Ik heb maar weer wat flyers opgehangen. Ook langs de oude singel geweest, waar ook niks was. Vond het sowieso een beetje een rare plek. Er wordt gebouwd voor 3 oktober, dus er is een hoop drukte.

Gisteravond ook nog langs de school aan de lusthoflaan gefietst. Kreeg een tip dat Aslan daar liep(anoniem), ik met zaklamp rondzoeken, brokjes, zitten en rustig roepen. niets te bekennen.

Ik heb nog wel een berichtje gestuurd naar het Leidsche Kattenblad een blog waar alleen maar kattennieuws opstaat. Ik wist er niet vanaf maar ik kreeg een belletje van een mervrouw.

Verder ben ik helemaal gesloopt en raakt mijn hoop beetje bij beetje op. Ik kan wel 24/7 door Leiden gaan fietsen maar ik denk dat het weinig zin heeft. Nu maak ik zo nu en dan een rondje en ga ik natuurlijk op tips af. Ik weet verder niet meer zo goed wat ik moet en ik ben heel erg verdrietig :-(
CCarine
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2011 10:55

Re: Aslan vermist

Bericht door CCarine »

Ik duim voor je dat Asian toch nog terug komt opduiken, is ie nergens in de buurt opgesloten geraakt ?
Heel sterkte met zoeken, ik weet wat je voelt.
Gebruikersavatar
sam
Poema
Poema
Berichten: 212
Lid geworden op: 04 mar 2003 15:23
Locatie: Leiden

Re: Aslan vermist

Bericht door sam »

Jeetje Esther wat akelig. :-( Toen ik vrijdagavond thuis kwam van vakantie zagen we je flyer al bij de winkel beneden hangen (Ik woon op de Sumatrastraat, dus echt om de hoek...) en sindsdien houden mijn vriend en ik onze ogen flink open natuurlijk.
Ik neem aan dat je ook al in het Kooipark en bij de speeltuinvereniging geweest bent?
En misschien kan je ook bij een opzichter ofzo bij het bouwterrein naast de apotheek informeren of ze Aslan misschien gezien hebben? Daar zijn natuurlijk ook ontzettend veel verstopplekken.

Bah! Heel veel sterkte en ik blijf rondkijken.
Live your dreams (except that one about being eaten by a giant spider) :pdtpauk:
Cerna

Re: Aslan vermist

Bericht door Cerna »

Esther, wat akelig dat Aslan nog geen enkel teken van leven heeft gegeven. Ik kan me je wanhoop zo goed begrijpen, vooral omdat je er werkelijk alles aan doet om hem terug te vinden.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat iemand hem "geadopteerd" heeft en binnenhoudt. Je zou dus bij de dierenkliniek in de buurt kunnen vragen of ze, wanneer een kat met Aslans beschrijving, op het spreekuur komt, de chip willen controleren.

Ik weet het, de kans is heel klein, maar niet geschoten is altijd mis.
En verder doe je alles wat mogelijk is en ik hoop dat hij toch nog opduikt. Sterkte, meid!

Lees nu net het bericht van Sam. Wat fijn dat je Esther wilt helpen. Wij wonen allemaal zo ver weg en dan sta je machteloos. Maar een steuntje in de rug kan ze zeker gebruiken!
Plaats reactie