Kat vermist centrum Haarlem

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Tessa29
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 sep 2011 17:33

Kat vermist centrum Haarlem

Bericht door Tessa29 »

http://www.amivedi.nl/DierDetail.aspx?MeldingId=705376
Hoi allemaal,
Sinds zondagavond (11 september 2011) ben ik mijn kater kwijt. Hij heet Beau (ik noem hem kleine) en is 1,5 jaar oud. Hij is (nog) niet heel groot.
Hij is via de dakgoot bij de buren naar binnen gegaan en door hun op straat gezet (in de stad!! Waar hij nog nooit is geweest, heeft dus ook geen herkenningspunt om terug te gaan :( :( )
Hij is gechipt, gecastreerd, heeft geen halsband, cypers-grijs, geen wit (alleen klein vlekje bij hals) en slank.

Ik ben er helemaal kapot van!! Heb alles al geprobeerd, hij moet toch ergens zijn???

Groetjes,
Tessa
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kat vermist centrum Haarlem

Bericht door Anne »

He getver wat vervelend van je buren dat ze hem zomaar naar buiten hebben laten gaan!! :evil:

Wisten ze wel dat het jouw kat was?

Ik kan een paar tips geven: politie bellen, dierenasiels in de buurt bij afgaan om te kijken, dierenbescherming inlichten, marktplaats advertentie, flyeren ect
maar wie weet heb je alles al gedaan.

Ga je nog regelmatig buiten roepen en met brokjes rammelen? Savonds als het wat rustiger is willen ze nog weleens tevoorschijn komen.

Ik wil; je heel veel sterkte wensen, ik ga hard duimen dat je poes terug komt!!!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Tessa29
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 sep 2011 17:33

Re: Kat vermist centrum Haarlem

Bericht door Tessa29 »

Hey Anne,
Bedankt voor je reactie! Eigenlijk heb ik alles al gedaan, alleen niet de politie, heeft dat echt zin denk je? Ik voel me zo machteloos, heb erg veel posters opgehangen, maar ja tot hoe ver ga je? Ik weet het niet meer.... Hij is wel gechipt gelukkig.. En het ongelukkige is dat ik 2 hoog woon en er geen herkenningspunt is voor hem om terug te komen, vreselijk!!
Liefs,
Tessa
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Kat vermist centrum Haarlem

Bericht door Catfish »

Wat een vreselijk verhaal, door je buren naar buiten gezet! Je zou ze toch..........
Verder zijn de tips van Anne heel bruikbaar.
Ik hoop dat hij snel terug is!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kat vermist centrum Haarlem

Bericht door Anne »

Ik zou ook de politie bellen, nee heb je en ja kun je krijgen ;-)
Wat moet dat afschuwelijk zijn, en zul je je wanhopig voelen.
Misschien savonds steeds maar uit het raam hangen en hem roepen ( als je dat nog niet doet)
En geef de moed niet op, ook al hebben wij makkelijk praten, sommige katten komen na weken weer terug, sommige katten zitten prongelijk ergens opgesloten in een schuurtje of zo iets...
Mijn duimen draaien nog steeds
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Esther87
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 sep 2011 23:23

Re: Kat vermist centrum Haarlem

Bericht door Esther87 »

Hey Tessa,

Oh wat naar! Mijn kat is min of meer ook zoek door de buren. Ze weten dat mijn kat niet naar buiten gaat en mag en toch laten ze de deur openstaan of letten ze niet op als er visite binnenkomt.. Ik bedoel zoiets zie je toch wel :icon_shifty: ? Hoe moet een binnenkat nou de weg terugvinden als hij nooit buiten komt :?:

In ieder geval ik weet hoe je je voelt, het is echt verschrikkelijk. Helaas kan ik mijn ogen niet openhouden voor jouwn poes(ik woon in Leiden), maar wie weet?!

Ik wil je veel strekte wensen en ik hoop dat ook jij je poes snel terug zult vinden!
Tessa29
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 sep 2011 17:33

Re: Kat vermist centrum Haarlem

Bericht door Tessa29 »

Heel erg bedankt voor jullie reacties!! Het is echt vreselijk!!
Ik word wel gebeld, maar steeds gaat het om een andere kat... Heb al zoveel flyers opgehangen. Ik weet het gewoon niet meer. Gisteren, vandaag en morgen staat er een advertentie in de dagbladen/buurtbladen...
Liefs,
Tessa
Gebruikersavatar
Gootje87
Lynx
Lynx
Berichten: 152
Lid geworden op: 14 mar 2011 18:22
Locatie: De Bilt

Re: Kat vermist centrum Haarlem

Bericht door Gootje87 »

He bah Tessa, wat rot zeg. Ik zou zeker de dierenasiels ook.. vriendin van me was ook pas haar kat kwijt en die is gevonden in het dierenasiel, maar pas na 2 maanden...
Ik hoop dat je Beau snel weer terug hebt. Sterkte.
Liefs van Margot, katzels Puma & Storm (geb. 08-02-2011) en nijntjes Rambo (04-2010) en Nala (07-2010)!!!
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Kat vermist centrum Haarlem

Bericht door Ilone »

Heb je amivedi al geraadpleegd?
Nare situatie, ik hoop dat je snel je Kleintje weer hebt.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kat vermist centrum Haarlem

Bericht door Anne »

He bah zeg, hier draaien mijn duimen nog steeds. Ik hoop op een goede afloop.!!!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Kat vermist centrum Haarlem

Bericht door puck0906 »

Ik duim ook mee!
Plaats reactie