Alweer kitten gevonden

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Alweer kitten gevonden

Bericht door pearlsofpassion »

Ik vind het zeker het beste dat je Mythos al laten verhuizen hebt. Dat maakt het voor hem gemakkelijk en inderdaad is het risico voor FIV voor jouw katten nergens voor nodig.
Ik zou hem gewoon als hij 6 maanden is zeker nogmaals laten testen en voordat er een andere kat bij zou komen. Dat je echt zeker bent...
Verder hoop ik dat ze je vriendin bij Buddycat al wat verder kunnen helpen met tips en uitleg!
En ga Mythos maar vaak opzoeken! Dat zal hij zeker leuk vinden en het is goed voor hem om verschillende mensen te leren kennen!
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Alweer kitten gevonden

Bericht door Anne »

Hoe is het met katie ondertussen, al weer een beetje bijgekomen?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
katgevonden
Poema
Poema
Berichten: 265
Lid geworden op: 13 nov 2010 16:41
Locatie: Heino

Re: Alweer kitten gevonden

Bericht door katgevonden »

Ow ja mevrouw is weer lief sinds vandaag. Hahaha. Alleen als ze in de kamer komt waar Mythos veel was blaast ze nog steeds waar de bench stond. Hahaha. Het is me n trutje. Niet voor te stellen wat een lebek ze is. Als de honden haar snoepje a willen pakken omdat ze het laat liggen rent ze gauw terug zo van die is van mij die mag jij niet. En als een van de honden dan toch het lef heeft om haar snoepje op te eten nou dan klaagd ze me toch. Ze komt me dan echt opzoeken zo van Mama die jongens hebben mijn snoepje gepikt. hahahahah zoooooooo lachen. Echt een tuthola
liefs, Nadia
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo

R.I.P. 2pac
Plaats reactie