Zielige poes in de straat

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Zielige poes in de straat

Bericht door ayla »

wat fijn! moet jouw ook een goed gevoel geven! goed gedaan hoor!
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Zielige poes in de straat

Bericht door Catfish »

Ik hoop het ook, goed van je!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Marina3
Huiskat
Huiskat
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 mei 2010 10:52

Re: Zielige poes in de straat

Bericht door Marina3 »

Sommige mensen zou je het liefst......
Ik heb er geen woorden voor. Dat een dier een bandje draagt zegt niet altijd wat. Persoonlijk vind ik een halsband ook nog eens eng. Het zal de eerste kat niet zijn die zich ophangt doordat hij achter een tak of zo blijft haken.
Mijn eerste kat droeg ook een halsband en liep toch verwaarloosd en mager en heel vies bij ons in de straat. We hebben de eigenaar nooit kunnen achterhalen en dus is hij bij ons gebleven.

Maar je hebt er alles aan gedaan, meer kun je niet doen. Wel zielig dat het dier bij alle weertypen buiten zit. Als ik dan kijk naar mijn trio die in hun mandje op de vensterbank boven de verwarming ligt te ronken. Ik zou gewoon blijven bijvoeren hoor als je dat geen probleem vindt. Een kat eet meerdere kleine porties per dag dus als dit diertje meer dan 8 uur zonder eten zit en dan misschien nog heel beperkt krijgt... Vreselijk dit.
Gebruikersavatar
Renee en Shampoo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 22 okt 2010 11:19
Contacteer:

Re: Zielige poes in de straat

Bericht door Renee en Shampoo »

Pfoee moeilijk zeg... Ik vind dat jij het goed gedaan hebt in ieder geval.
Het is inderdaad niet zo dat als je een poes uit het asiel houdt dat je dan meteen een goed baasje bent. Ik zou haar gewoon blijven bijvoeren en een beetje laks aan de vrouw hebben. Zolang ze haar kat niet binnenhoudt heeft ze gewoon geen recht van spreken.
Voor hulp aan zwerfkatten; http://zwerfkatten.webklik.nl
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Zielige poes in de straat

Bericht door Cari »

Fijn dat je weer even wat laat horen, Leoni. En goeie berichten, hartstikke mooi :grin: !
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Plaats reactie