Lotusje kwijt

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Katrien
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2010 14:03

Lotusje kwijt

Bericht door Katrien »

:geenidee:

Gisteren kwam Lotus, een nog niet helemaal volgroeid grijs tijgertje (kattin -7 maand) niet naar huis.

Tot nu toe komt ze altijd onmiddellijk aangelopen, als ze de auto op de oprit hoort rijden. Ik woon in een doodlopend straatje, kans op overrijden is dus eigenlijk relatief klein.

Wat kan ik doen om haar terug te vinden, ik mis haar verschrikkelijk. Kan het zijn dat zij gewoon even op 'verre' verkenning is gegaan?

Katrien
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Lotusje kwijt

Bericht door JLC »

Ik zou gaan flyeren bij jou in de buurt. En ik zou eerst nog eens even goed zoeken in je omgeving. Verder zou ik haar vermissing melden bij een aantal officiele instanties, zoals het plaatselijke asiel. Succes.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Lotusje kwijt

Bericht door pearlsofpassion »

Ze is toch geholpen??

Anders kan je haar binnen een paar dagen zwanger terug verwachten.

Als ze wel geholpen is, kan je het best in het hele dorp zoveel mogelijk posters ophangen, zoveel mogelijk mensen vertellen, de asielen afbellen en haar signalement doorgeven. Wees wel iets duidelijker dan grijs tijgertje, probeer een speciaal kenmerk aan te geven.

Heb je al eens met de fiets rondgereden en haar geroepen? Ik ben Kleintje ook eens kwijt geweest omdat ze mee gaan wandelen was (mij gevolgd dus), daarna achtergebleven maar toen was ze de weg al kwijt. Ik vond ze dan op de plaats waar ik haar achtergelaten had. Ze was onder een struik gekropen en miauwde als ze me hoorde roepen.
Je kan de hele buurt eerst al een uitkammen...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Plaats reactie