[=TERUG] Mijn lieve kleine Binkie

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door loek »

Wat vervelend marianne. En wat een ONTZETTEND lief dropje is dat om te zien. Erg hoge knuffelfactor!
Ik zou foto's gaan ophangen in de buurt. (of had je dat al gedaan?) En vragen of je zelf mag kijken in schuren en garages. Te beginnen bij de garage van die buurman. Zeker met zijn geschiedenis kan het ook zijn dat hij bang is en ergens weggestopt zit...maar als hij jou stem in combi met brokjes hoort komt hij misschien wel te voorschijn?
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door puck0906 »

zou het kunnen dat hij weer teruggelopen is naar waar hij vandaan komt hoe rot het daar ook was? Ik zou het ook niet anders weten wat je nog kan proberen. Ik duim mee!
Gebruikersavatar
MarianneWR
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 aug 2010 10:47
Locatie: Den Oever

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door MarianneWR »

Lieve allemaal, bedankt voor jullie steun.

Hij is nog steeds spoorloos. Eigenlijk weet ik bijna wel zeker dat hij ergens opgesloten moet zitten. Ik heb inderdaad briefjes met foto opgehangen, en of mensen in de buurt in de schuur willen kijken. Ook heb ik bij de buurman gekeken... maar nee hoor... die kleine is spoorloos.

Vandaag nog jarig ook, het zou het mooiste kado op de wereld zijn als mn schat vandaag weer aan komt lopen.. Ik hoop het zo.. Wat is het toch onvoorstelbaar dat je zo van een beestje kan gaan houden, dat je je iedere avond in slaap huilt, niet wetende waar hij is en wat er is gebeurd...

Ik had maandagmiddag voor dat Bink verdween een krabpaal besteld op zooplus.. die kwam gistermiddag aan... dat was wel even een hard gelag. Ik hoop maar dat hij niet lijdt..


PS: teruglopen naar zijn oude baas denk ik niet.. dat is iets van 50km verderop en dan had hij dat misschien wel eerder gedaan.

Roepen en met brokjes rammelen doe ik iedere dag, de achterdeur heb ik snachts open en elke dag lopen we een paar rondjes, maar tot nu toe heeft het nog niets uitgehaald
Binkie 2008
Benz 2010
Bentley 2010
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door puck0906 »

Hoi Marianne,

Ik kan me dit gevoel zo goed voorstellen. Ik zou ook gek worden van verdriet maar probeer echt de hoop niet op te geven. Er zijn genoeg voorbeelden van katten die terug gekomen zijn. Dat teruglopen lijkt raar maar gebeurd ook wel vaker en ook meer dan 50 km dus ik zou die optie zeker vrij houden. Heb je al gecheckt of zijn chipnummer goed staat geregistreerd want ook daar kunnen fouten mee gemaakt worden. (dus of ze je goed kunnen bereiken als ze hem vinden) Ik blijf duimen voor je! Sterkte!
Gebruikersavatar
MarianneWR
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 aug 2010 10:47
Locatie: Den Oever

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door MarianneWR »

Ja heb ik meteen gecheckt dinsdagochtend en dat is gelukkig allemaal goed.
Het klinkt stom maar ik heb dan nog liever dat ze bellen dat ze hem langs de weg hebben gevonden ofzo, dan dat ik hem nooit meer zie niet wetende wat er gebeurd is en waar hij is...
Binkie 2008
Benz 2010
Bentley 2010
Gabriella van Dijk
Lynx
Lynx
Berichten: 167
Lid geworden op: 09 aug 2010 16:10
Locatie: Harmelen, Utrecht

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door Gabriella van Dijk »

Dat klinkt niet stom, kank me helemaal voorstellen, die onzekerheid is zo vervelend! Heel bizar allemaal. ik zou toch even contact opnemen met asiels in de buurt en in de plaatselijke krant een advertentie zetten!
Sientje, Heilige Birmaan, 10-11-2010
Saartje, 1/2 Heilige Birmaan, 31-07-2012
Sammie, 1/2 Heilige Birmaan, 31-07-2012
Gebruikersavatar
MarianneWR
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 aug 2010 10:47
Locatie: Den Oever

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door MarianneWR »

Gister een man aan de deur, hij had al drie dagen een kat in zn tuin... een grote zwart/wit.... Op mijn posters staan foto's en een beschrijving: cypers.. witte buik etc.. klein van stuk...

Nou ja, in ieder geval worden de posters gezien en wie weet helpt het, vanmorgen waren wel zijn brokjes op die in de bijkeuken stonden.. maar misschien is dat wel een andere kat geweest.
Morgenvroeg wordt het oud papier opgehaald,misschien dat mensen vanavond weer veel hun schuur opendoen... Ook woon ik in een vissersdorpje, en op vrijdag komen alle visserluiweer van zee.. de kat van een vriendin heeft ook een keer van maandag tot vrijdag opgesloten gezeten in een schuur van een visser... Nou ja... als hij dit weekend niet terug komt vrees ik voor het ergste
Binkie 2008
Benz 2010
Bentley 2010
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door puck0906 »

blijf hoop houden marianne hoe moeilijk ook. Het is geen slecht weer dus ze kunnen zichzelf vrij lang in leven houden en wie weet is hij met een boot meegegaan want dat kan toch ook nog?
Gebruikersavatar
MarianneWR
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 aug 2010 10:47
Locatie: Den Oever

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door MarianneWR »

Ik weet het niet, het is niet zo'n held. In zijn moeilijke eerste jaar bij zijn vorige baasje is hij slecht behandeld en is daarom best schuw en schrikkerig. Vooral naar vreemden, en zo gauw hij buiten schrok vloog hij hier naar binnen... Ik denk niet dat hij helemaal naar de haven is gelopen.. Maar goed je weet het natuurlijk nooit. Ik zeg wel van Binkie blijft nooit lang weg, maar voor andere katten die dat wel doen is het natuurlijk ook ooit de eerste keer geweest dat ze lang bleven. We wachten af...
Binkie 2008
Benz 2010
Bentley 2010
Gabriella van Dijk
Lynx
Lynx
Berichten: 167
Lid geworden op: 09 aug 2010 16:10
Locatie: Harmelen, Utrecht

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door Gabriella van Dijk »

We hopen met je mee!
Sientje, Heilige Birmaan, 10-11-2010
Saartje, 1/2 Heilige Birmaan, 31-07-2012
Sammie, 1/2 Heilige Birmaan, 31-07-2012
Gebruikersavatar
MarianneWR
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 aug 2010 10:47
Locatie: Den Oever

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door MarianneWR »

Weer niets toen ik wakker werd... Helaas :( klote om zo mn vakantie in te gaan maar ik ga niet OP vakantie dus dat scheelt... wachten wachten wachten :'(
Binkie 2008
Benz 2010
Bentley 2010
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door MarjanR »

Jeetje, Marianne. Dit is inderdaad helemaaaaaaaaaal niet leuk.

Ik duim met je mee hoor
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door ayla »

Is lieve Binkie al terecht?
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door MarjanR »

Ben ook benieuwd :)
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Gebruikersavatar
MarianneWR
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 aug 2010 10:47
Locatie: Den Oever

Re: Mijn lieve kleine Binkie

Bericht door MarianneWR »

Nog steeds geen Binkie, op dit moment precies een week geleden dat ik hem voor het laatst zag :'( Ik ben bang dat ik het maar los moet gaan laten... het is alleen zo frustrerend, het idee dat hij ERGENS is, maar je weet niet waar... Bah :'(
Binkie 2008
Benz 2010
Bentley 2010
Gesloten