Kater weg sinds vanmorgen

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door Ilone »

Ga je niet met Amivedi bellen voor evt een vangkooi?
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Anne82
Lynx
Lynx
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 okt 2009 18:58
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door Anne82 »

Hmmm...hij is nu een weekje weg!! Je hebt nog grote kans dat hij weer terugkomt hoor!!!

Misschien een stomme vraag, en ik bedoel het niet verkeerd...maar waarom meteen zo snel alweer een nieuwe? Het is nog maar net een kleine week geleden en hij kan nog wel makkelijk terugkomen... wat als hij dan meteen een nieuwe kat ziet die zijn huisje heeft ingenomen??!!

Ik bedoel het niet verkeerd maar ik snap niet zo goed waarom je een kleine week nadat je kat ontsnapt is, je alweer een nieuwe neemt? Zou niet eens in mijn hoofd opkomen.....
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
daantje666
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 jun 2010 23:25
Contacteer:

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door daantje666 »

Nee me ouders gaan een halen.. En natuurlijk hoop ik met heel mijn hart dat ie weer terug komt. Maar aan de andere kant heeft hij wel een maatje nu. Aangezien ik hem buiten wel bij wat katten gezien heb. Dan is ie ook niet alleen. Ik snap wel dat je dat niet verkeerd bedoeld. In eerste instantie wilde ik ook geen nieuwe kat. Maar voor mijn vader is het een manier om het goed te maken, aangezien hij de deur open gelaten heeft. Dat neemt echt niet weg dat ik nooit meer aan mijn eigen kat zal denken of hopen dat hij terug komt.
Blazer & Mika R.I.P 26-07-2010 Miss You!!
Gebruikersavatar
Anne82
Lynx
Lynx
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 okt 2009 18:58
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door Anne82 »

Ik begrijp ook wel dat als je nog bij je ouders woont (ik weet je leeftijd ook niet...) dat je
het dan ook niet voor het uitkiezen hebt en als je ouders een nieuwe kat willen dat je daar dan vrij weinig aan kan doen...

Ik blijf voor je duimen dat hij nog snel een keer terugkomt!!!
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
daantje666
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 jun 2010 23:25
Contacteer:

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door daantje666 »

Ja ze doen het in eerste instantie wel voor mij. En natuurlijk vind ik een nieuw beestje altijd leuk, maar natuurlijk is mijn maatje onvervangbaar. En daarom ga ik er wel mee akkoord maar blijf hopen dat hij terug komt.
Blazer & Mika R.I.P 26-07-2010 Miss You!!
daantje666
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 jun 2010 23:25
Contacteer:

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door daantje666 »

Ik ben trouwens 19 jaar
Blazer & Mika R.I.P 26-07-2010 Miss You!!
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door Ilone »

Nogmaals, ik vind het idee van de vangkooi eigenlijk wel een goed idee.
Ga je dat neit doen?
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
daantje666
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 jun 2010 23:25
Contacteer:

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door daantje666 »

Tja, daar heb ik het al met mijn ouders over gehad. Maar ze zeiden dat dat geen nut heeft omdat je dan misschien een andere kat vangt. Maar ik zou eventueel morgen achter mijn ouders rug om kunnen informeren hoe en wat. En of het uberhaupt gaat.
Blazer & Mika R.I.P 26-07-2010 Miss You!!
Gebruikersavatar
Meowth
Poema
Poema
Berichten: 287
Lid geworden op: 24 apr 2010 14:13
Locatie: H'lo

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door Meowth »

Je zou er ook mee akkoord kunnen gaan na een week of iets dergelijks ;-). (Is goed bedoeld hoor, ik wil er geen discussie van maken.)

En zeker informeren zonder dat je ouders het weten! Volgens mij dénken ze dat het niet gaat werken (lekker pessimistisch), maar ze wéten blijkbaar vast niet hoe het gaat (ik overigens ook niet hoor, maar dat terzijde). Ik zou bellen of langsgaan bij de dierenbescherming!

SUcces :eclap:
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door Ilone »

Natuurlijk kan je er ook een andere kat/dier mee vangen, maar die laat je dan uiteraard weer vrij ;)
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Marina3
Huiskat
Huiskat
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 mei 2010 10:52

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door Marina3 »

Ben een tijdje niet online geweest maar moest direct hier kijken. Hij is dus nog niet erug. Balen zeg.
Ik blijf hopen dat je hem te pakken krijgt.
daantje666
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 jun 2010 23:25
Contacteer:

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door daantje666 »

Heb gebeld voor de vangkooi. 50 euro borg. Alleen mocht ik die vangkooi niet ergens zomaar laten staan, dus ik moest er wel bijblijven. Aangezien ik niet 100% zeker ben of het hem is of niet, wat ik die avond gezien heb, moest ik nog een paar keer terug gaan op die plek waar ik hem gezien heb, met wat voer en een dekentje of iets dergelijks van hem. Als ik hem dan nog eens zie en ik weet zeker dat het hem is, kan ik een vangkooi regelen, maar dan moet ik er dus wel bijblijven. Wordt nog een hele zoekactie denk ik! Heb wel trouwens gedroomd dat ik hem gezien heb op diezelfde plek, misschien is het een hint of iets.
Blazer & Mika R.I.P 26-07-2010 Miss You!!
Gebruikersavatar
Meowth
Poema
Poema
Berichten: 287
Lid geworden op: 24 apr 2010 14:13
Locatie: H'lo

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door Meowth »

Oh het kost dus uiteindelijk helemaal niks zelfs, alleen tijd. Dus om de kosten hoef je het niet te laten (doe je trouwens sowieso niet zo snel lijkt me maar goed). Mooi dat zo'n kooi uberhaupt geregeld kan worden!

En ik begrijp je twijfel wel of het hem wel echt is... Maar als dat niet zo is laat je die toch weer mooi vrij? ;)
daantje666
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 jun 2010 23:25
Contacteer:

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door daantje666 »

Ja maar dan is die kooi dus voor niks geweest, omdat er maar 1 rooie kat rondloopt die gezien is. En steeds op hetzelfde stuk. Dus als ik zeker weet of het hem is, heb ik er ook baat bij. Anders niet...
Blazer & Mika R.I.P 26-07-2010 Miss You!!
Gebruikersavatar
Meowth
Poema
Poema
Berichten: 287
Lid geworden op: 24 apr 2010 14:13
Locatie: H'lo

Re: Kater weg sinds vanmorgen

Bericht door Meowth »

Maar als het hem WEL is... ;-)
Plaats reactie