[=TERUG] Dennis vermist?

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

[=TERUG] Dennis vermist?

Bericht door Tember »

Dennis is gisteren rond 12 uur naar buiten geglipt. Sindsdien heb ik haar niet meer gezien. Ik heb m'n buren al ingeschakeld sinds gisterenavond en die hebben ook nog niks van haar gezien. Ik maak me echt zorgen, want ze is erg snel bang. Wat moet ik doen? Nog even wachten voor ik verder actie onderneem? Ik heb haar inmiddels aangemeld bij Petbase als vermist.
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Boheme

Re: Dennis vermist?

Bericht door Boheme »

Wat vreselijk!!
Een kat en vooral een bange kat zal niet snel ver weg gaan. Heb je vlakbij huis al in alle bosjes gekeken, gerammeld met zijn favoriete snoepjes of brokjes?
Op de site van Amivedi staan volgens mij veel tips wat je het beste kunt doen als je kat weggelopen is.

Sterkte en ik hoop dat hij snel weer terug is.
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: Dennis vermist?

Bericht door jobey »

zorg ook dat je het meldt bij amivedi.nl
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Gebruikersavatar
Rowena
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 feb 2010 09:59
Locatie: Breda

Re: Dennis vermist?

Bericht door Rowena »

Wat klote zeg!!! Ik hoop dat ze snel terug is :epray:
"Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine katten pootjes"
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Dennis vermist?

Bericht door Adriana »

:-( we duimen met z'n allen dat Dennis snel de weg naar huis terug vindt! 8-)
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Re: Dennis vermist?

Bericht door Boomer »

Hier wordt hard geduimd !!
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Dennis vermist?

Bericht door Dafpoetser »

Flyers maken en rondhangen op elke lantaarnpaal, supermarkt in de buurt, boom of iets dergelijks!

Dierenambulance bellen, asiels in de buurt bellen of er wat is binnengekomen....

Ik duim mee!
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1758
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Dennis vermist?

Bericht door sandy »

Jessie is ook een keer ontsnapt snachts samen met onze kater Redney, ik had het smorgens pas door toen ik de achterdeur open zag staan waarvan ik dacht dattie dicht was.
Red kwam gelijk aanrennen, Jes vluchtte in paniek weg, ik heb 'r een paar uur later uiteindelijk bij mn buurman in de tuin teruggevonden op een plek waar ik net niet gekeken had omdat ik dacht dat ze daar niet kon zitten.
Grote kans dat ze dichtbij huis is maar niet terug durft te komen uit angst, echt alle hoekjes en gaatjes nakijken, sterkte!
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

Re: Dennis vermist?

Bericht door Tember »

Inmiddels heb ik me aangemeld op Amivedi, petbase (waar ze gechipt is) en een advertentie op marktplaats gezet. De DA heb ik inmiddels ook gebeld, die zit hierachter. Als ze een zwart/wit poesje binnenkrijgen nemen ze meteen contact met me op. Ook heb ik flyers opgehangen bij de supermarkt en ik ga ze zo hier in de buurt ophangen. Ik zoek om de paar uur weer, rammelend met een bakje, kijkend en glurend in tuinen hier in de buurt. Ik heb de buren en de buren van de buren ook ingelicht om een oogje in het zeil te houden. Vanmiddag heb ik Erwin meegenomen, zodat ie me kon laten zien welke plekjes hij leuk vindt en makkelijk bijkomt of misschien haar zou kunnen vinden, haar geur of iets. Misschien een dom idee, maar ze zijn maatjes en hij mist haar ook.

De gedachte van een bange Dennis ergens alleen in de bosjes breekt echt m'n hart. Ik mis haar echt en ik denk zij mij ook. Ik denk niet dat ze de weg op durft, alhoewel ik wel blijf checken of er geen poesje ligt, daar is ze denk ik echt te bang voor. Mensen en auto's: ik zie het haar niet doen..

Alle tips zijn welkom, want ik zit met m'n handen in het haar. :-(
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: Dennis vermist?

Bericht door jobey »

Een dom idee is het niet hoor. Ze hechten zich altijd, en je dat merk je wanneer 1 weg is.
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Boheme

Re: Dennis vermist?

Bericht door Boheme »

Je kan evt. ook een vangkooi neerzetten met voer er in, volgens mij kan je die bij de dierenambulance lenen/huren, maar zeker weten doe ik dat niet.

Je kan ook een kleedje buiten neerleggen, iets wat vertrouwd ruikt, met wat natvoer erbij.

Sterkte!!
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Dennis vermist?

Bericht door Cari »

Jeetje Tember, wat klote! Ik denk dat je alle tips al ongeveer hebt gehad. In ieder geval sterk ruikend natvoer (sardines of zo) buiten zetten en inderdaad iets vertrouwds. De fatboy misschien? Als Erwin inmiddels buiten gewend is, zou ik hem ook lekker laten gaan. De kans dat hij Dennis vindt of Dennis hem, is groter dan dat jij haar ziet.
Waarschijnlijk is ze echt heel dichtbij. Ze is in ieder geval zelf bewust naar buiten gegaan en niet uit een raam of zo gevallen. Ze zal dus niet in paniek geweest zijn. Niet wanhopen hoor, ze is vast snel weer thuis!
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Dennis vermist?

Bericht door loek »

Hoi Tember
He bah wat naar. Ik heb verder helaas geen tips voor je. Volgens mij doe je alles wat je kunt doen. Heb je de asiels in de buurt ook al gebeld?

Ik hoop dat kleine Dennis snel weer terug komt!!!
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Dennis vermist?

Bericht door Catfish »

Wat naar Tember...
Alles wat ik kan bedenken staat hierboven wel geschreven.
Ik dnek aan je, en hoop dat ze snel terug is!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

Re: Dennis vermist?

Bericht door Tember »

Ik heb zojuist wat vuile kleren van ons in de tuin gelegd en brokjes, natvoer en melk buiten gezet. Eigenlijk alles wat sterk naar thuis ruikt, zodat als ze verdwaald is, ze hopelijk makkelijker de weg terug kan vinden. Vannacht houden we een raam open, zodat ze naar binnen kan. Erwin gaat naar boven, zodat hij niet weg kan vannacht. Hopen dat dit werkt!
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Gesloten