[=TERUG] Vermist: Gorden

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gesloten
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

[=TERUG] Vermist: Gorden

Bericht door Pamvd »

Sinds 18 maart jl. Missen wij onze Gorden.
Hij is op de één of andere manier uit onze afgezette tuin ontsnapt en op pad gegaan. Gorden is een witte gecastreerde kater met bruin/grijze vlekjes en een opvallende kleine stompe staart (1/3 staart van normaal) .
Hij is gecastreerd en gechipt en 2 jaar oud. Nieusgierig maar vermoedelijk wel schu nu hij in de wijde wereld loopt.
Hij is vrijdagmiddag en vanmorgen nog dichtbij ons huis gesignaleerd (niet door ons) maar beidde keren schoot hij weg.
Wij wonen in Swifterbant een klein dorp in Flevoland, omgeving Margrietenlaan.
Gorden staat ook aangemeld bij Amivedi en we hebben overal in de buurt geflyerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pamvd op 21 mar 2010 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
Dieneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 feb 2010 00:08
Locatie: Zutphen

Re: Vermist: Gorden

Bericht door Dieneke »

Wat een vervelend bericht, hoop dat ie snel weer thuis is! Ga je ook zoeken in de buurt met brokjes, dit kan je het beste op rustige momenten van de dag doen zoals s ochtends en s avonds. Zo heb ik onze Gizmo weer gevonden. Succes en sterkte :-(
Gebruikersavatar
Anne82
Lynx
Lynx
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 okt 2009 18:58
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Vermist: Gorden

Bericht door Anne82 »

Wat een naar bericht!!! Hopelijk vinden jullie hem snel weer!!
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Vermist: Gorden

Bericht door Nyncke »

Sterkte, ik ga hard voor je duimen dat hij weer terugkomt!
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Vermist: Gorden

Bericht door daantje »

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; maar blijf roepen, roepen en nog eens roepen. Ook 's nachts, misschien wel juist in de nacht. Zet de wekker en ga je tuin in of bij de voordeur staan, in elk geval op de plek waarvan je denkt dat hij daar vertrokken is.
Ik zeg dit uit eigen ervaring.
Gorden heeft zich misschien ergens in de buurt verstopt en komt door alle nieuwe indrukken niet van zijn plekje vandaan (angst).
Echt hoor, we hebben zelf nu met Barrel 2x de ervaring gehad en tot 2x toe heeft het roepen 's avonds laat, midden in de nacht en 's morgens heel vroeg, haar over de streep getrokken om naar huis te komen.

Ik wens je hartstikke veel sterkte toe en de duimpjes draaien hier!!!!
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
Brig
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 nov 2003 12:36
Locatie: Lelystad

Re: Vermist: Gorden

Bericht door Brig »

Pam,

Wij hebben dit ik een paar keer bij de hand gehad (toen onze tuin nog niet was afgezet) maar mijn ervaring is dat ze over het algemeen heel dicht bij huis blijven. Het kan zo maar zijn dat hij bij wijze van spreken in je eigen tuin is verstopt. Ik ben het eens met de de andere dat je vooral 's nachts moet gaan kijken. Is het misschien een idee om 's nachts de pui open te laten en zelf in de kamer te slapen, de kattenren natuurlijk open en de andere katten buiten de huiskamer houden.

Sterkte
Brigitte
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Vermist: Gorden

Bericht door tacuma »

Wat vervelend, zeg! De onzekerheid maakt het moeilijk, maar verlies de hoop vooral niet:
er zijn voldoende verhalen waarbij het goed afgelopen is. Inderdaad vooral rond de schemering
gaan zoeken, roepen, rammelen met brokjes, tikken op een blikje voer etc. En meldt Gorden
ook aan op http://www.buurtlink.nl in je eigen buurt, compleet met foto. Er kijken
daar meer mensen dan je denkt, en het breidt de kansen weer wat uit.

Ik hoop dat Gorden snel weer thuis is, en je met goed nieuws kan komen. Duimen draaien al!

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Vermist: Gorden

Bericht door Pamvd »

Bedankt voor alle geweldige reacties en tips lieve mensen.
We hebben hem inderdaad ook op buurtlink aangemeld, en blijven dag en (vooral) 's nachts roepen en zoeken.
Naar ons eigen gevoel zit hij hier inderdaad ook nog steeds in de buurt.
Tuinen, bosjes en verschuilplaatsen genoeg.
Hij kan ook niet miauwen, piept als een jong kitten.
Het ellendige is dat er aan beidde kanten achter ons huis (waar wij vermoeden dat hij zit) 2 groepen met hangjongeren zitten.
Daar is hij als de dood voor, ze hebben ook met vuurwerk gegooid .
We blijven zoeken en hopen
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
Sannie_xx
Panter
Panter
Berichten: 420
Lid geworden op: 15 aug 2009 11:11
Locatie: Utrecht

Re: Vermist: Gorden

Bericht door Sannie_xx »

Ik hoop mee voor je, wat ellendig om een kat niet te kunnen vinden :(
Gebruikersavatar
Dieneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 feb 2010 00:08
Locatie: Zutphen

Re: Vermist: Gorden

Bericht door Dieneke »

nog steeds aan het duimen hier!!!
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

GORDEN IS WEER THUIS!!!!!

Bericht door Pamvd »

Jullie duimen heeft geholpen lieve mensen, GORDEN IS TERUG!!!!! :eclap: :edance:
Vanmorgen vroeg om 6.00 trof mijn man hem als slapende aan in de garage, hij lag in de fietskar van onze hond die boef!
Behalve dat hij wel afgevallen is mankeert hij verder niets en ligt al úren in mijn arm, als ik maar even naar de wc ga staat ie te miauwen, iets wat hij tot voorheen nooit kon. Vandaag feest hier!!!!!
(en de bovenkant vd ren is nu ook afgezet zodat ze er écht niet meer uit kunnen ontsnappen).
Man man, wat knepen we hem deze dagen. Er loopt hier een kattenhater in de buurt die katten vermoord en mishandeld, en we waren zó bang............. MAAR he's back!!!
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Vermist: Gorden

Bericht door Nyncke »

Yeahhhh

:edance: :edance: :edance:
Gesloten