[=TERUG] VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
linsepinsie
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 feb 2010 22:03

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door linsepinsie »

Helaas is mijn schatje nog steeds niet terug... Ga me met de minuut steeds meer zorgen maken. Gister weer overal gezocht en vanochtend weer staan roepen enzo, maar geen Rosétje.... :-(

Wat denken jullie bestaat er nog een reeele kans dat ze terug komt???

Mis haar zo enorm!
Gebruikersavatar
Dieneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 feb 2010 00:08
Locatie: Zutphen

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door Dieneke »

Is ze gechipt trouwens?
Heb je ook fotos naar amivedi gestuurd?
Onze kat heeft volgens mij de hele week niets gegeten, maar toen we hem vonden was ie nog kern gezond. En zoals eerder gezegt; misschien eet ze wel bij andere mensen of zit ze bij iemand in huis....
Geef de moed niet op, weet uit ervaring, dat de gekste dingen door je hoofd spoken, maar het kan nog steeds!
:epray:
linsepinsie
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 feb 2010 22:03

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door linsepinsie »

Nee ze is helaas niet gechipt, ze is een binnenkatje, dus dachten wij dat dat niet echt nodig was. Nu enorm spijt natuurlijk, maar ja das achteraf praten...

Ja Amivedi heeft een hele duidelijk foto, staat ze ook mee op de site. Verder staat ze echt op heel internet met foto en hangt ze door heel Halsteren, dus iemand zal er toch wel moeten herkennen hoop ik...

Ga me echt met de minuut slechter voelen.
linsepinsie
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 feb 2010 22:03

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door linsepinsie »

Zou willen dat ik een hele gelukkige update zou kunnen doen....
Maar helaas... Ze is nog steeds niet terug.

Wel is onze andere kat heel onrustig sinds gister. Wil constant naar buiten (is een buitenkat) en zit iedere keer voor het raam druk heen en weer te kijken. Zou hij iets aan kunnen voelen ofzo.... Hij is echt anders dan de 1e week van rosetje's vermissing.

Ja misschien haal ik wel van alles in mijn hoofd om zo hoop te blijven houden, ik weet het ook niet. Maar het zou kunnen toch misschien?

Liefs,
Lindsey
Gebruikersavatar
]-marjolein-[
Poema
Poema
Berichten: 347
Lid geworden op: 26 jan 2010 09:45
Locatie: Dieren

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door ]-marjolein-[ »

Dat zou kunnen....je hoort wel regelmatig dat soort dingen. Miss kun je hem aan een tuigje met een lange lijn naar buiten laten (als hij daar niet helemaal van in de war raakt letterlijk en figuurlijk) en zo kijken waar hij heen gaat?
Heel veel sterkte, duim voor je dat je haar terug vindt!
Groetjes Marjolein
Groetjes van Marjolein, Dean, Wibi & Lars

Ook een fotoshoot met uw huisdier(en)? Kijk op:
http://www.marjoleinfotografie.nl/
Gebruikersavatar
Dieneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 feb 2010 00:08
Locatie: Zutphen

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door Dieneke »

Ben ook nog steeds aan het duimen voor je hoop dat ie snel terug is! En natuurlijk kan ze nog steeds terug komen!!
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door Nyncke »

Mag hij nu niet naar buiten om dat jullie kleintje weg is, of is er een andere rede voor?

Anders zou ik inderdaad proberen aan een lijntje of anders gewoon naar buiten laten en hem achtervolgen.
Misschien neemt hij haar gewoon weer mee naar huis toe.

Verder, veel sterkte en we duimen hard!
linsepinsie
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 feb 2010 22:03

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door linsepinsie »

Ik ben zooooooooooooo blij jullie te kunnen melden dat rosétje terug is!!!!! :edance:

De buurvrouw kwam zojuist een uur geleden zeggen dat ze rosétje voor het raam had zien zitten bij haar, dus even geroepen en ja hoor daar kwam ze aangerend zo in mijn armen! Wat was ik blij en zij ook! Meteen heel hard spinnen, zo schattig! Ze heeft denk ik wel ergens opgesloten gezeten want ze is sterk vermagerd (en het was al zo'n klein hummeltje) ze storte zich meteen op haar etensbak, dus die heb ik maar ff weggehaald. Beter opbouwen denk ik. Morgen maar even naar de dierenarts, even kijken of ze niets bijzonders heeft maar dat denk ik niet. Ook is ze erg moe, kwam gelijk bij me liggen en slapen.

Echt ik ben zo blij!!!!!! Had de hoop al een klein beetje opgegeven, morgen zou ze 3 weken weg zijn! En dan met dat barre weer de laatste weken en ook de carnaval hier, met veel geluid en gedoe, ben zo trots op mijn meisje.

Nou goed dit wilde ik ff delen met jullie. Iedereen hartstikke bedankt voor alle steun en opbeurende berichten! Thanks :eclap:

Ga nu lekker slapen (EINDELIJK!!! haha...) met mijn schatje naast me!

Liefs,
Lindsey en Rosétje
Boheme

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door Boheme »

Ik zie nu dit topic pas en was al van plan om allemaal tips neer te zetten, maar nu lees ik dat je ze weer terug is... helemaal geweldig joh, wat zal je blij zijn... !!!

Dit geeft weer hoop voor mensen die hun beestje kwijt zijn... ik ben blij dat jullie weer bij elkaar zijn en ik hoop dat anderen die hun dier moeten missen dit zelfde mee mogen maken.
Gebruikersavatar
Dieneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 feb 2010 00:08
Locatie: Zutphen

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door Dieneke »

Ooooh super zeg!!! :edance: Ben ontzettend blij voor je!! :eclap: En wat heb je lang in de stress moeten zitten.... :pdtsad: Geef r maar een dikke knuffel, onze kat is ook nog steeds niet helemaal bij gekomen van zijn avontuur qua postuur. Nu hopen dat alles goed is met r bij de dierenarts. Laat je het nog even weten?
Welterusten :thup:
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door Nyncke »

:butterfly: GEWELDIG ! ! ! :butterfly:

Slapen jullie maar heerlijk en geef die kleine maar een knuffel van ons! :pdtdan:
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door tacuma »

Wat een heerlijk nieuws, en wat zal je blij en opgelucht zijn! Hopelijk heeft ze aan dit nare
avontuur niets overgehouden. Verwen en knuffel haar maar lekker!

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door Biny »

Wat super dat ze terug is...!!! Lijkt me echt vreselijk!
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
wisje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 jan 2010 13:28

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door wisje »

wat ben ik blij voor jullie. Geniet maar lekker van elkaar. :grin:
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: VERMIST: ons klein grijs/wit tijgertje

Bericht door Ilone »

Ik ben heel blij voor jullie dat ze weer thuis is!!
Geniet maar weer lekker van elkaar.
Ben benieuwd wat de DA zegt!
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gesloten