[=TERUG] Timo is weg

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gesloten
janoub
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2010 17:14

[=TERUG] Timo is weg

Bericht door janoub »

hallo mensen,

afgelopen nacht ging mijn kater Timo naar buiten.
Hij woont nu 4 weken bij mij. Ik heb Timo 5 jaar geleden uit het asiel gehaald en is, samen met mij vaak verhuisd. Hij is na de scheiding tussen mij en mijn partner met hem mee gegaan naar zijn ouderlijk huis.. Timo moest daar zijn huis delen met nog een andere kat. timo heeft nooit goed met andere katten overweg gekunt.. daarom bracht mijn ex hem, 4 weken geleden naar mij.
hij wilde al snel naar buiten maar ik heb dit niet toegelaten omdat ik het nog te vroeg vond.
nu, 4 weken later is hij al wat vaker buiten geweest.. maar dan bleef hij wil in de tuin.
dit keer ging hij via de voordeur naar buiten.. en nu is hij dus niet teruggekomen..gisteravond hebben we nog naar hem gezocht maar zonder succes..
ik heb mijn ex gebeld en gezegd dat hij misschien naar zijn ouders huis gaat dus die houdt het ook in de gaten. ik heb flyers bij de buren in de bus gegooit en ik ga vanavond de straat op om hem te zoeken.. ik heb achter in de tuin een bordje neergezet met vlees erop voor hem en zijn mandje staat er ook, ik hoop dat hij het dan ruikt..
wie weet is hij al te ver weg :cry: ik heb bij de supermarkt een flyer opgehangen en ik ga zo bellen met de dierenambulance om hem als vermist op te geven.. ik heb hem ook bij amivedi aangemeld maar daar heb ik nog niks van vernomen en hij staat ook nog niet op internet..

Afbeelding


liefs
Janou
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: timo is weg...

Bericht door JLC »

Volgens mij heb je al heel veel juiste stappen ondernomen. Ik zou ook het dichtsbijzijnde asiel even inlichten. Misschien is hij teruggelopen naar het huis van je ex. Ik zou nog even goed rondkijken in de buurt. Hou vol. Een ander nieuw forumlid was onlangs ook verhuisd en haar kat was ook weggelopen. En deze kat is ook teruggekomen. Geef de moed niet op.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
janoub
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2010 17:14

Re: timo is weg...

Bericht door janoub »

ik probeer inderdaad de moed niet op te geven.. ik hoor overal dat het best kan dat hij nog terug komt of dat hij in de buurt ergens verstopt zit..
ik heb een bakje met snoepjes waar hij erg van houdt en daar ga ik even mee rammelen..
ik hoop dat hij niet te ver weg is om me te horen..

groetjes
Gebruikersavatar
]-marjolein-[
Poema
Poema
Berichten: 347
Lid geworden op: 26 jan 2010 09:45
Locatie: Dieren

Re: timo is weg...

Bericht door ]-marjolein-[ »

Je zou miss ook nog even dierenartspraktijken in de buurt kunnen bellen...wij hebben nml ook regelmatig mensen die een kat of hond hebben gevonden die naar de praktijk toe komen ipv dat ze naar n asiel gaan... Geef de moed vooral niet op! Heel veel sterkte!
Groetjes van Marjolein, Dean, Wibi & Lars

Ook een fotoshoot met uw huisdier(en)? Kijk op:
http://www.marjoleinfotografie.nl/
janoub
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2010 17:14

Re: timo is weg...

Bericht door janoub »

ik kan het fijne bericht brengen dat timo weer thuis is..
mijn ex hielp met zoeken en had hem zo gevonden.. hij zat bij de buren in de voortuin en had het heel koud.. hij heeft in huis zijn vlees naar binnen geschrokt en veel water gedronken en nu ligt hij zich heerlijk te wassen op een deken.. dat mag ook wel want hij stinkt naar kattenpies :)

ik ben super blij en kan alleen zeggen geef de moed niet op als je kat weg is..
zoals je ziet kan het zijn dat je kat heel dichtbij huis zit en gewoon bang is..

liefs
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: timo is weg...

Bericht door JLC »

Fijn dat hij weer terug is. Hou hem voorlopig maar even binnen, totdat hij helemaal gewend is aan jouw huis. :grin:
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Gesloten