Armani is weg...

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
Arjan van den Berg
Huiskat
Huiskat
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 sep 2009 14:47
Locatie: Zevenaar

Re: Armani is weg...

Bericht door Arjan van den Berg »

Hoi,

Het was geen vreemde kat.Armani is al een keer op een vrijdagavond ontsnapt en kwam zaterdagochtend weer aanwandelen.
Ik deed toen het raam boven open en hij herkende me.
Helaas is mijn kat nog steeds niet terug.Had hem nog niet gechipt en hij had geen halsbandje om.Stond net op het punt omdat te doen.
Heb hem wel bij Amivedi aangemeld als vermist en de buurt op de hoogte te stellen van zijn ontsnapping.
Ben bang dat iemand anders hem liefdevol heeft opgenomen en gedacht heeft..deze kat heeft geen baasje.Chanel vindt het allemaal wel best volgensmij..zij krijgt nu de volle aandacht.

Liefs Arjan en Chanel.
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Armani is weg...

Bericht door loek »

Hoi Arjan...ohzo...en toen is hij daarna er weer vandaar gegaan, ik snap het weer.
He wat rot zeg dat hij nog niet terug is....Nou ja van alle opties wat er gebeurd kan zijn is misschien de optie die je noemt nog wel het minst erge. Maar voor jou natuurlijk niet bepaald leuk. Ik heb zelf ook nog niet zo lang twee hummeltjes. (nu inmiddels al wel hummels) en weet dus hoe snel je al aan ze gehecht kan raken. Kon na twee dagen al niet meer zonder geloof ik. Ja echt heel rot allemaal.
Nou wie weet komt hij toch nog terecht, ik hoop het voor je. En weet 1 van de buren iemand in de buurt die net een 'nieuw katje' heeft bijv. Heb je ver genoeg je briefjes (of op andere manier) verspreid? En ook bij d.a. 's in de buurt?

Wel fijn dat Chanel hem niet lijkt te missen. Lijkt me ook nog zo extra zielig als dat wel zo was.
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Armani is weg...

Bericht door Cari »

Arjan van den Berg schreef:Hoi,


Heb hem wel bij Amivedi aangemeld als vermist
Liefs Arjan en Chanel.
Waarom staat ie dan niet op de site als "vermist'???
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Plaats reactie