Tommy is weg

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aranka
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 sep 2009 11:51
Locatie: Kamerik

Tommy is weg

Bericht door Aranka »

Sinds woensdagochtend is Tommy al weg! Normaal speelt hij altijd rond het huis en komt hij gelijk als je roept. Ik heb al een vermistoproep bij onze supermarkt opgehangen en contact gehad met de dierenhulpverlening bij ons in de buurt, het staat nu dus ook op Internet.

Nu is mijn vraag, Tommy is 7,5 maand oud en ik hoor van meerdere mensen dat dit een normale leeftijd is voor een kat om de hort op te gaan.. Maar het was zulk slecht weer deze week dat ik mij onlogisch lijkt dat Tommy dan van huis gaat?

Ik hoop dat hij weer terug komt, zijn broertje die even oud is blijft wel thuis en om het huis, je ziet wel dat hij hem mist, doordat hij hard zit te miauwen en aan het zoeken is. Echt zielig!
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Tommy is weg

Bericht door rieneke »

op deze leeftijd is hij zeker geslachtsrijp, dus je hebt kans dat hij achter de meiden aan is.
laat hem maar snel castreren (en chippen) als hij terugkomt, want ongecastreerde katers leggen grote afstanden af, en lopen zodoende veel gevaar.
ook het risico van veel vechten met als gevolg kattenaids ligt op de loer.
ik hoop dat hij weer snel thuis is!
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Tommy is weg

Bericht door Nyncke »

Ach, jeetje....veel sterkte, ik weet hoe je je voelt, Mambo is nu een goede week weg.
moosje
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 nov 2009 15:08

Re: Tommy is weg

Bericht door moosje »

oohh jeetje. ik hoop dat je hem snel vindt!

hebben jullie niet zo'n dier onderdak? die plaatsen hier in de buurt altijd een stukje in de krant over vermiste huisdieren. vaak worden ze met succes weer terug gebracht.

inderdaad snel laten chippen als hij er weer is ;-)
Gebruikersavatar
Aranka
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 sep 2009 11:51
Locatie: Kamerik

Re: Tommy is weg

Bericht door Aranka »

Ik heb nog niet gehoord van een krantje, wel is er dus een internetsite waar alle dieren opstaan die gevonden of vermist zijn hier in omstreken.

Ja het is heel vervelend als je kat weg blijft, vooral omdat je niet weet waar hij is of wat hem misschien overkomen is.. Maak me erg zorgen, maar hoop dat hij eerdaags weer thuis is.. Mijn lieve Tommy
Plaats reactie