[=TERUG] Hoelang zonder eten en drinken?

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gesloten
martientje
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jul 2009 16:30

[=TERUG] Hoelang zonder eten en drinken?

Bericht door martientje »

Vanavond heb ik mijn katje gevonden nadat hij vanaf donderdag spoorloos verdwenen was!
Hij heeft al die tijd in de schuur van de buren gezeten. Regelmatig heeft hij gezocht naar mijn kat, maar waarschijnlijk toch over het hoofd gezien! Afijn, ik ben weer helemaal blij dat hij er is.
Maar.... nu heeft hij van do tm di geen eten en drinken gehad! Hoelang zou zo een beestje zonder kunnen? Zaten we al op het randje?
Baasje van 2 lieve katten. Gijs en Tommy. Beide 5 jaar oud!
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Hoelang zonder eten en drinken?

Bericht door JLC »

Nou, dat is best lang. Ik weet niet precies hoe lang een kat zonder eten en drinken kan. Gelukkig is hij nu weer thuis en kan hij weer lekker eten.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Hoelang zonder eten en drinken?

Bericht door Cari »

Er zijn verhalen bekend van katten die weken lang zonder eten overleefd hebben. Alles afhankelijk van de omstandigheden, conditie en strijdlust van de kat. Zonder water is een ander verhaal. Gelukkig komen ze met de condens op de ruiten al een heel eind. Geef je hem nu wel over de hele dag verdeeld steeds kleine beetjes? Gelukkig dat ie weer thuis is. Veel sterkte met hem!
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gesloten