Katje gevonden

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

Katje gevonden

Bericht door Pompidou_poesie »

Vanmiddag zat er een klein katje bij de buren, en vanavond kwam het over de muur naar ons toe, en het zit nu bij ons binnen.

Ik schat het op een maandje of 4 en ze lijkt wel gezond, wel wat mager. Het is een poes, weet niet of ze gesteriliseerd is, en weet ook niet waar ze vandaan komt.

heb al de dierenarts gebeld, maar die weet voorlopig niets van een vermist katje.
Ik ga ook nog eens in de buurt horen of niemand z'n kleintje mist.


Maar stel dat niemand haar komt opeisen... Hoelang voor we het ons katje mogen noemen eigenlijk?
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1302
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Katje gevonden

Bericht door Camoth »

Voor de wet is dat een jaar als ik het me goed herinner. Als de kat bij een asiel is 2 weken dacht ik.

Zou ook even Amivedi en lokaal dierenasiel inlichten. Al helemaal als de poes al 4 maanden oud is. Ook zou ik toch even naar de DA gaan ermee om te kijken of ze gechipt is.

Laat je weten hoe het afloopt?
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

Re: Katje gevonden

Bericht door Pompidou_poesie »

die amivedi hebben we volgens mij in België niet, maar na het weekend kan ik wel eens tot bij de dierenarts gaan ja.
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1302
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Katje gevonden

Bericht door Camoth »

Aaah. Wist niet dat het om Belgie ging. kan best zijn dat de wetten daar ook anders zijn trouwens.
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

Re: Katje gevonden

Bericht door Pompidou_poesie »

ze is verdwenen :(

Zaterdagavond was ze weggegaan, gisteren zat ze nog bij de buren in de tuin, en vandaag zie ik haar nergens meer...

Hopelijk heeft ze haar huisje teruggevonden, en is ze weer goed terecht gekomen.
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1709
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Katje gevonden

Bericht door Umimeis »

Camoth schreef:Voor de wet is dat een jaar als ik het me goed herinner. Als de kat bij een asiel is 2 weken dacht ik.

Zou ook even Amivedi en lokaal dierenasiel inlichten. Al helemaal als de poes al 4 maanden oud is. Ook zou ik toch even naar de DA gaan ermee om te kijken of ze gechipt is.

Laat je weten hoe het afloopt?
Klopt, 2 weken.
Plaats reactie