GPS-tracker poes

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
jolandalemmen
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2009 09:17

GPS-tracker poes

Bericht door jolandalemmen »

Sinds 3 weken is mijn lieve poes Bosca weggelopen. Ze zal uit zichzelf niet terug komen, want ik meende een poes te redden en erbij in huis te nemen. Ik heb niet gezien dat Bosca het steeds minder accepteerde, ik dacht dat trekt wel bij (STOM!stom) Ik ben er doodziek van, zeker omdat het mijn eigen schuld is. Ik heb 200 flyers gehangen, advertentie buurtblad, supermarkten ect. :epray: Het is op 2 jaar tijd de 3de poes die ineens weg is.
Om in de toekomst de onzekerheid weg te halen waar poeslief uithangt overweeg ik een gps ontvanger te nemen. Mijn vraag is wie heeft hier ervaring mee, of ze zelf al in gebruik. Er zijn er nl meerdere en wat is nu wijze raad.
Je hebt de snooper, de pet tracker. Petfinder werkt niet via gps, maar via radiofrequentie en heb me door diverse spyshops laten vertellen dat dit niets is, het signaal is tussen gebouwen vervormt? Wie o wie heeft raad?
Plaats reactie