Van 7 naar 13

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Van 7 naar 13

Bericht door Uumie »

Wat een heerlijkheid allemaal! :verliefd: De kittens zijn zo goed gegroeid, wat een knapperd allemaal zeg. Die koppies! :verliefd:
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Van 7 naar 13

Bericht door Leonie89 »

tjee wat zijn ze groot geworden zeg!! leuk dat je er 4 houdt!!
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Van 7 naar 13

Bericht door Umimeis »

Wat zijn ze alweer groot geworden zeg!
Gezellige boel daar bij jou met al die poezels. :lol:
Zou ik later ook wel willen, zoveel. Maar ja, dan moet ik wel een toekomstige partner vinden die dat ook wil en een groter huis met een flinke tuin.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Van 7 naar 13

Bericht door Kattenbella »

Ze zijn gegroeid en prachtig van kleur! De moederpoes mag er zeker ook zijn 8-)
Ze hebben inderdaad mazzel! Geniet ervan :grin:
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Van 7 naar 13

Bericht door Pamvd »

De pukkies worden groot!
Volgende week zijn ze alweer een half jaar en worden het katertje en zijn 3 zusjes gesteriliseerd. Ze zijn superlief, en doen het geweldig in de groep :verliefd:
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
Kiddie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 aug 2009 22:47

Re: Van 7 naar 13

Bericht door Kiddie »

Oooooooooow, die met dat rood is echt helemaal super!!!!
Ik ben verliefd!
:)
Madji: geb. 11-2-2010
Moko: geb. 11-2-2010

Drika: 18-8-2008 / 8-12-2009
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Van 7 naar 13

Bericht door Pamvd »

Ja, wat en droppie is het het? Da's Daantje, zij is superrelaxed en evenwichtig, maar ze zijn -echt waar- alle 4 even lief.
Morris is een ondeugend katertje, (van Daantje en Morris moet ik nog nieuwe foto's maken), en Jip (kippetje) is mijn grote knuffel,Afbeelding,
en Suus is het kleinste fluppieAfbeelding, zij mag nog steeds bij haar moeder 'drinken' :lol: Zij is echt een ienie-minie klein poesje
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
-moniek-
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 sep 2009 20:45
Locatie: asperen

Re: Van 7 naar 13

Bericht door -moniek- »

wat een mooikes, die ene lijkt op kitty van ons!!! echt leuk, ik zou ze ook allemaal gehouden hebben denk ik hahaha, als ik zou moeten kiezen was het erg moeilijk, maar wat goed van jullie dat jullie ze hebben opgevangen!!!
groetjes
Een MIAUW is een bericht van het hart.
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Van 7 naar 13

Bericht door Pamvd »

Achja, waar er al 7 zijn kunnen er dan ook wel 12 wonen ;-)
Maar dit is wel genoeg zo hoor, het is dat zowel mijn man als ik allebei kattengekken zijn, dat wij geen kinderen hebben (want van de 3 slaapkamers hebben wij er 2 als kattenkamer in gebruik) en onze hond stapelgek op katten is :lol:
Maar bovenal is het gewoon alleen maar puur genieten, want er is er altijd wel één die wil knuffelen, en als ik 's middags uit mijn werk kom wordt ik door de hele meute vrolijk begroet, wàt een rotdag je dan ook gehad mag hebben, je wordt dan direct weer vrolijk :-P
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Plaats reactie