[=TERUG] Vermist katertje

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gesloten
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 978
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Vermist katertje

Bericht door Lotte »

He Leonie, dat meen je niet :(
Ow, ik had zo gehoopt voor je dat dit nu klaar was.

Ook ik kan me in Sandra's tip vinden, plaats hem inderdaad tot je verhuizing even op een veilige plek.
Ik zou overigens geen brief aan haar terug schrijven!! Dan open je de discussie opnieuw.
Laat haar maar naar een advocaat gaan en een rechtzaak starten, maar geef haar nog geen woord die ze op wat voor manier dan ook tegen je zou kunnen gebruiken.
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1271
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Re: Vermist katertje

Bericht door Shaz »

Naar mijn idee is dit een manier om jou te overbluffen en zo haar kat terug te krijgen, kan me niet voorstellen dat ze ook echt naar een advocaat zal gaan. Zou ook geen brief terug sturen, hoe minder je reageert hoe minder ze je kan maken. De kat tijdelijk bij een ander onderbrengen lijkt me inderdaad wel een goede tip, je weet niet wat voor rare dingen ze gaat verzinnen als haar duidelijk wordt dat je niet zomaar te intimideren bent en ze haar kat dus niet terug krijgt. Succes ermee!
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2525
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: Vermist katertje

Bericht door Sandra W »

Helemaal mee eens, je moet helemaal niet reageren tot 15 november en dan maar eens zien of ze met een advocaat komt. Trouwens ook dat zegt niets, want er is altijd wel een gek te vinden die haar wil helpen, dat wil nog niet zeggen dat ze echt naar een rechtbank zal gaan en haar gelijk zal halen. Dit is pure intimidatie van haar kant, maar wel zenuwslopend, ik leef met je mee!

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
moppie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 nov 2008 08:17

Re: Vermist katertje

Bericht door moppie »

jeetje wat een verhaal , en wat een stom wijf !( sorry kan het echt niet anders uitdrukken )

ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen , ik duim voor je mee dat het allemaal goed komt .
en inderdaad misschien toch wel een goed idee om de kat eventjes bij andere onder te laten duiken , je weet indd maar nooit , met zulke gekken :-(
ps ,.als ze aan je deur komen en ze dreigen , dan moet je daar ook aangifte van doen he , sta je waarschijnlijk weer een stukje sterker , al sta je behoorlijk sterk na wat ik hier allemaal gelezen heb .
nogmaals heel veel sterkte , groetjes lon en tijgertje
Gebruikersavatar
loonsy
Lynx
Lynx
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 jul 2008 12:31

Re: Vermist katertje

Bericht door loonsy »

Hoi lieve mensen.

Ik ben dit weekend verhuisd (daarom ook mijn late reactie, geen internet nog daar) Tony vind het allemaal machtig interessant en ik ben blij dat ik niet meer op een bekend adres woon voor haar.

Ik heb (nog) geen antwoord aan haar geschreven en tweifel of ik dat ga doen. De brief was aangetekend maar er was niet door mij voor getekend... Voor het zelfde geld was ik al iets eerder verhuisd en had ik die brief dus nooit gezien.

Ik denk inderdaad dat het beter is niet terug te schrijven. Laat haar maar in haar eigen sop gaar koken...

Ik houd jullie wel op de hoogte,

Zoals altijd, bedankt voor de steun!
Gebruikersavatar
evaleeuw
Lynx
Lynx
Berichten: 168
Lid geworden op: 10 jun 2008 18:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vermist katertje

Bericht door evaleeuw »

Heel veel geluk in je nieuwe stulpje en ga er alsjeblieft een beetje van genieten, dat heb je wel verdient lijkt me! ;-)
Groetjes Eva
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Vermist katertje

Bericht door tacuma »

Hallo Leonie,

Allereerst heel veel geluk gewenst in jullie nieuwe woning! Hopelijk is dit een nieuw begin,
in alle opzichten. Geniet er maar fijn van, mét Tony!

Laat dat mens nu maar lekker in haar eigen sop gaar koken; ze kan nu zoveel aangetekende
brieven versturen als ze wil, maar niemand zal die nog tekenen. Die boodschap komt vanzelf
wel over, en bovendien kan ze ook met eigen ogen zien dat je daar niet meer woont...
Ze zal het vanzelf wel opgeven, lijkt me!

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1267
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Vermist katertje

Bericht door Leonie89 »

oh heerlijk dat je in je nieuwe thuis zit!! en super dat Tony het ook leuk vindt!
heel veel geluk en dat mens kan je niets maken!! je staat in je recht!! gewoon niet meer op reageren, zij gedraagt zich als een kleuter!!
Gebruikersavatar
fazerdriver
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 sep 2008 15:16
Locatie: Veldhoven

Re: Vermist katertje

Bericht door fazerdriver »

Heel veel geluk in jullie nieuwe woning. Geniet er maar van (samen met Tony).
Hopelijk laat die vrouw je nu eindelijk met rust.

Groetjes,
Karin
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Re: Vermist katertje

Bericht door Boomer »

Gefeliciteerd met je huisje !!!!

Aangetekend betekend nog niet dat je moet antwoorden, en bovendien is het geen rechtelijk bevel dus wie zegt dat je gehoor eraan moet geven. ;-)

Overigens als je oude woning een huurwoning was : geef even door dat ze geen adressen mogen doorgeven!

Geniet lekker saampjes in je huisje !
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
Gebruikersavatar
Maartje
Lynx
Lynx
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 aug 2008 10:26
Locatie: Beuningen (gld)
Contacteer:

Re: Vermist katertje

Bericht door Maartje »

Ha Meis,

ik heb net vol verbazing het hele verhaal gelezen, maar wat fijn dat je in ieder geval verhuisd bent.

Wij hebben met onze buren ook eens een oneningheid gehad, gelukkig niet over een machteloos lief beestje maar over een stomme schutting. Het is iets heel anders maar herken ik er wel wat in. ook alle elende en gedoe die eromheen komt.

toen wij ons huis kochten hebben we bij de buren aangegeven een nieuwe schutting te plaatsen hun gingen ermee accoord en we zouden het over de kosten wel uitkomen. ze gaven al wel meteen aan dat ze na een jaar zouden verhuizen. goed schutting en al neergezet langsgeweest om de kosten te laten zien en ineens krabbelde meneer en mevrouw terug. nouja goed. al met al eerst gepraat veel brieven heen en weer, hun via rechtsbijstand wij via mijn schoonpapa. We hebben bij een rechtswinkel advies gevraagd en hun hebben gewoon de plicht mee te betalen. de buren begonnen op een gegeven moment te dreigen met een rechtzaak, laat maar komen dachten wij (na juridisch advies) als wij gelijk zouden hebben hoefde wij niets te betalen en hun de gemaakte kosten + de kosten van de schutting.
uiteindelijk hebben we het geisde bedrag netjes ontvangen, want hun wisten zelf ook wel dat ze fout zaten, maar geef ze ook gelijk, "nee heb je, ja kun je krijgen".

dus ik denk dat het alleen maar een dreigement is en als het tot een rechtzaak heb jij denk ik toch wel een goed standpunt op op te staan.

Ik hoop dat ze je nu lekker met rust laat en dat jij lekker met Tony verder kan.

heel veel geluk en succes met de lieve Tony

Groetjes Maartje
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Amber (Beige/Wit) 30-04-09

viewtopic.php?f=5&t=16743
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Vermist katertje

Bericht door tacuma »

Hallo Leonie,

Hoe bevalt het in jullie nieuwe huis? Heb je (b.v. via de mail) nog iets van die vrouw gehoord,
zo rond de 15e november, of blijft het nu heerlijk stil? Natuurlijk hoop ik op het laatste, voor
jullie en Tony!

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
loonsy
Lynx
Lynx
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 jul 2008 12:31

Re: Vermist katertje

Bericht door loonsy »

Haai,

tja ik heb nog niets gehoord... Niet via de mail, noch via de telefoon. Ik ga binnenkort even langs het oude huis om te vragen of er nog post voor me is (dat is waarscheinlijk wel zo want ik heb nog niet bij iedereen mijn adres verander :oops: )

Ach, misschien heeft haar advokaat haar afgeraden persoonlijk contact met me op te zoeken. Ik weet het niet en het maakt me niet zo veel uit ook. Ik ga Tony binnenkort laten chippen. Het is geen rechtsgeldig eigendomsbeweis maar wel gewoon nog iets extra's.

Het nieuwe huis is fantastisch! achtertuintje en alles :D hele verandering met mijn ouder huisje (twee minikamers op de eerste verdieping) Heerlijk.

Ik ga binnenkort een krabpaal maken :) als ik weer wat meer tijd heb... ik denk dat hij dat wel leuk zal vinden. én als de situatie het toestaat probeer ik een vriendje voor hem te vinden :edance: :verliefd: '

Dat zou ik heel erg leuk vinden!
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1271
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Re: Vermist katertje

Bericht door Shaz »

Nou mooi dat je niks meer hebt gehoord. Ben benieuwd of er nog een nieuwe brief van haar op je oude adres ligt.
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Vermist katertje

Bericht door lievelijn »

we zullen in ieder geval voor je duimen!
ik <3 Vlinder
Gesloten