Gevonden / Vermist

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Poessjie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 aug 2009 12:48
Locatie: Weert

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door Poessjie »

Beste mensen,

Mijn bericht dateert van augustus vorig jaar.

Inmiddels hadden we deze lieve poes opgenomen in ons midden. Helaas is de poes aan het einde van de zomer plotseling gestoren (we hebben haar dood gevonden voor het kattenluikje dat ik inmiddels geinstalleerd had). Vol liefde denk ik nog aan haar, ze ligt begraven in onze tuin op een rustig plekje.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3044
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door Kattenbella »

Wat akelig :-( Gelukkig heeft ze het nog een tijdje goed gehad bij jullie, ze was prachtig!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door Nyncke »

Wat een triest bericht...
Gelukkig heeft ze nog een gouden mandje gehad.
Gebruikersavatar
Poessjie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 aug 2009 12:48
Locatie: Weert

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door Poessjie »

Inmiddels hebben we een nieuwe poes. Deze werd bij mijn broer continu door de andere katten en de hond geplaagd. Ze is zeer angstig, maar ik moet zeggen dat ze langzaam aan rustiger wordt.
fluwele pootje
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2010 01:31

Re:

Bericht door fluwele pootje »

Claire schreef:Ik zou haar eerst aanmelden bij Amevedi (of iets dergelijks). Er kunnen wel eens heel goed mensen naar haar op zoek zijn. Verder kan je haar melden bij de dierenasiels, dierenartsen en dierenwinkels. Foto en of beschrijving van de kat en wanneer en waar je haar hebt gevonden.
Dat vind ik er ook van,zomaar een kat op straat vinden is normaal,ze moeten ook niet aan de lijband dan wandelen ze dus ook op straat en kan je ze zomaar niet meenemen vind ik zonder in de buurd te vragen of ze niet van iemand is.
ingelke schreef:Nou, dat wil ik zeker wel nagaan, maar zoals ze nou uitziet
is ze best slecht verzorgd.... en dan vind ik dat ze beter af is ergens anders....
ik ga zeker naar de dierenarts en laat kijken of er een chip is, maar als ze geen chip heeft....
dan kan ik haar toch houden of niet?

groetjes inge
Het kan toch zijn dat deze kat al zo lang van huis is dat ze daarom zo mager is geworden en haar thuis nie meer vind en de eigenaar nu nog opzoek is naar haar,begrijp dat je de poes een goede thuis wil geven maar als je het van die kant bekijkt kan het ook zo zijn dat ze daarom mager is.
Gebruikersavatar
Poessjie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 aug 2009 12:48
Locatie: Weert

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door Poessjie »

Ik had haar ook bij de dierenambulance, de diverse sites, en nog 2 instanties aangemeld.

Verder was mijn bericht van Augustus 2009. De poes is inmiddels helaas overleden (waarschijnlijk aan accuut hartfalen).
Iedje+Binny
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2016 22:02

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door Iedje+Binny »

Hallo,
Ik zie, dat hier in dit stukje sinds 2010 niets meer geplaatst is.
Sinds 14 oktober 2016 is er in Wijchen Noord een grijze cyperse poes vermist.
De naam is Moeffie.
De eigenaren denken, dat ze bij iemand binnen zit.
Ze is wel gechipt, en heeft een soort bedeltje aan de halsband.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door Anne »

Als ze bij iemand binnen zit zou dat nog het gunstigste zijn
Vooral veel flyeren in de buurt, bijna in elke straat
hebben ze aanvraag gedaan bij dierenambulance/asiels/amivedi e.d.?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door tacuma »

Is Moeffie ook aangemeld op de Facebookpagina's 'Vermiste katten Nederland' en 'Kat kwijt in Nijmegen'? Dat werkt echt.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Plaats reactie