Gevonden / Vermist

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3044
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door Kattenbella »

Inge, super!!!!!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
fungel
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2008 23:45

kater vermist

Bericht door fungel »

Weer een kat kwijt...Vier jaar geleden ben ik mijn vorige kat kwijtgeraakt, een kater waar ik ontzettend aan gehecht was, we waren een geweldig team. Heb toen weken lopen zoeken, alles volgehangen met briefjes, alles gedaan, en ben er helemaal kapot van geweest. Precies een jaar later ben ik verhuisd en heb ik een nieuwe kat uit het asiel gehaald, zouden we samen kunnen wennen in het nieuwe huis. Heerlijke kater, heeft een kattenluik maar ging nooit ver, in die drie jaar zat hij altijd achter in de tuinen ergens. Sinds donderdag ben ik hem kwijt...Raak ik nu werkelijk waar mn tweede kat kwijt??? Wat moet ik nu doen? Alle instanties zijn ingelicht, de buurt voorzien van briefjes, ik zoek elke nacht, maar ik twijfel zo of het wel zin heeft. Hij is gechipt, dat wel. Ik ben zo ontzettend bang dat ik deze ook nooit meer terug zie...
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door jobey »

misschien moet je de volgende kat (als je dat nog wilt) maar een binnenkat van maken. Ik ben er zelf ook bang voor dat ze dan weg lopen of dat er misschien andere dingen gebeuren, dus laat ik ze lekker binnen.
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3044
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door Kattenbella »

Heb je je kat ook al op alle vermist gevonden sites gezet zoals die van Amivedi? Zo heb ik een gevonden jongen weer naar zijn eigen huis kunnen krijgen.

Heel veel sterkte en vooral succes! Niet opgeven!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Iet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 apr 2004 21:01
Locatie: Wijchen

Poes gevonden!

Bericht door Iet »

Onze buren hebben woensdag een kat gevonden (Wijchen) die bij hen is aan komen lopen en ze is hier niet meer weggegaan. Het lijkt een slanke russisch blauwe poes, dus mocht iemand deze missen? Ze is niet ge-chipt en blijkbaar sociaal naar volwassenen en kinderen.
Dus mocht iemand dit katje missen.....
Laatst gewijzigd door Iet op 25 mei 2008 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
My cat isn't spoiled, I'm just well trained.
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2525
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: Poes gevonden!

Bericht door Sandra W »

Als het een mooi en makkelijk katje is dan wordt ze vast door iemand erg gemist. Is ze al aangemeld bij Amivedi en het plaatselijke asiel? Vaak lukt het op die manier heel goed om het baasje van een bijzondere kat te vinden en anders zijn je buren vast heel blij met haar ;-).

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
Iet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 apr 2004 21:01
Locatie: Wijchen

Re: Poes gevonden!

Bericht door Iet »

Sandra W schreef:Als het een mooi en makkelijk katje is dan wordt ze vast door iemand erg gemist. Is ze al aangemeld bij Amivedi en het plaatselijke asiel? Vaak lukt het op die manier heel goed om het baasje van een bijzondere kat te vinden en anders zijn je buren vast heel blij met haar ;-).

groeten,
Sandra
Is al naar geinformeerd, maar vooralsnog geen meldingen.
My cat isn't spoiled, I'm just well trained.
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door tacuma »

Hallo Iet,

Dit is weliswaar in Nijmegen, maar je weet maar nooit:
http://www.meldpuntnijmegen.nl/forum/vi ... php?t=2980" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben zelf aan het rondkijken of ons roodwitte 'aanlopertje' misschien al ergens vermist
wordt, en kijk dus ook meteen even rond voor de kat waar jij het over hebt.

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
Iet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 apr 2004 21:01
Locatie: Wijchen

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door Iet »

Jeetje, die kat lijkt echt op degene die gevonden is :ethink: , ik ga het z.s.m. de buren doorgeven :!: :!: :!:
My cat isn't spoiled, I'm just well trained.
Gebruikersavatar
Iet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 apr 2004 21:01
Locatie: Wijchen

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door Iet »

Ja het was haar echt :pdtura1:, ze is nu weer terug naar haar "baasje" :

Helemaal top Laura :kissykissy: , wat een teamwork en een liefde voor katten.

Altijd fijn zo'n happy ending :lol: .
My cat isn't spoiled, I'm just well trained.
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door tacuma »

Wat een geweldig resultaat, ongelooflijk! En wat een toeval dat mijn oog op dat bericht viel!
Echt een kwestie van teamwork: als jij het berichtje hier niet geplaatst had, zou ik er beslist
niet op gelet hebben bij het rondkijken op die site. En jij de buren weer gewaarschuwd...

Fijn dat die mensen hun kat op die manier weer terug hebben gekregen, die gaan vast en
zeker een heel leuk weekend tegemoet! En nu maar hopen dat ze hun kat Mira laten chippen...

Zo zie je maar dat aanmelden op zoveel mogelijk plaatsen echt zin heeft!

Groeten van Laura.
btouburg
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2008 21:48

Rood-wit katertje vermist in Bilthoven

Bericht door btouburg »

Vermist sinds 6 juni

Freekje

Freekje is een klein rood-wit katertje van 1 jaar oud. Freekje is aanhankelijk en onbevreesd. Hij heeft oranje ogen en een mooie lange, duidelijk geringde staart. Een wang is geschoren vanwege een recent abces. Hij is vermagerd en lijkt misschien verwaarloosd, maar is dat zeker niet. Freekje is gechipt tussen zijn schouderbladen.
Weet u waar hij is of wat er met hem is gebeurd? Bel (030-2252776) of mail (btouburg @ wanadoo.nl, zonder de spaties) mij dan alstublieft!

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Iet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 apr 2004 21:01
Locatie: Wijchen

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door Iet »

tacuma schreef:
Zo zie je maar dat aanmelden op zoveel mogelijk plaatsen echt zin heeft!
Dit verhaal heeft nog een bijzonder staartje gekregen;
De kat heeft voordat haar eigenaar gevonden was even gelogeerd bij de ouders van mijn buren die meteen verknocht aan haar waren :woow: . Toen de kat weer weg moest hadden ze besloten een kat te nemen. Maar nu hebben ze dit katje alsnog gekregen; door omstandigheden leek het de eigenaar beter dat zij de kat alsnog kregen. Een aparte wending en ik weet ook de details niet :roll: , maar het blijft een happy ending.
My cat isn't spoiled, I'm just well trained.
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Gevonden / Vermist

Bericht door tacuma »

Het lijkt erop dat de kat zelf zijn nieuwe eigenaren heeft uitgezocht, zij het met een omweg!
Het lijkt mij ook een gevalletje 'eind goed, al goed!'

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
Iet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 apr 2004 21:01
Locatie: Wijchen

Re: Rood-wit katertje vermist in Bilthoven

Bericht door Iet »

btouburg schreef:Vermist sinds 6 juni

Freekje
Hopelijk komt hij ook boven water, ik duim voor je.
My cat isn't spoiled, I'm just well trained.
Plaats reactie