Poes (8jr) accepteert kitten (14wkn) niet

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Maleine
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 aug 2022 11:44

Re: Poes (8jr) accepteert kitten (14wkn) niet

Bericht door Maleine »

Hoi hoi!
Kleine update. Wij zijn vandaag van vakantie teruggekomen. De afgelopen twee weken hebben vrienden bij ons in huis gewoond en voor de katten gezorgd. Echter komen we net thuis en het gaat de eerste paar uur echt verbazingswekkend goed. Ze zijn super chill in elkaars bijzijn. Ik zag echter wel al wat krasjes op de kitten zijn neus en kin. Net renden ze al gillend achter elkaar aan, blazen, vechten (zoals een kattengevecht klinkt op straat). Vooral de kitten blaast/gromt nu veel terug. Ze lokken het beide uit lijkt het wel. En nu liggen ze weer in dezelfde kamer te slapen en ligt de kitten te spinnen naast mij.
Ik weet het echt niet meer... dit vreet zo erg aan me jongens. :-(
Gebruikersavatar
Stef71
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 sep 2020 08:46
Locatie: België
Contacteer:

Re: Poes (8jr) accepteert kitten (14wkn) niet

Bericht door Stef71 »

Ze hebben natuurlijk even tijd nodig om aan elkaar te wennen, elkaars regels en grenzen duidelijk te maken. Dat ze daarna gewoon in dezelfde kamer gaan liggen slapen zegt mij dat je je niet te veel zorgen hoeft te maken, gewoon een beetje in de gaten houden, of er niet vals gespeeld wordt en er niemand in een hoekje vlucht en er niet meer uit durft te komen.
Plaats reactie