nieuwe kitten grommend onder de bank

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Bel en Bonneke

Re: nieuwe kitten grommend onder de bank

Bericht door Bel en Bonneke »

Carine74 schreef:Het kitten waar ik vandaag naar ging kijken was ook geen raskat en de vorige kitten ook niet. Maar krijg wel het idee dat maine coons over het algemeen socialer zijn. Ik heb de verkoopster laten weten dat ik t niet doe. Ik zal uiteindelijk wel een maatje vinden voor Lizzy. Ik weet nu beter waar ik op moet letten Afbeelding. Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Aah ik nam aan dat het een raskat was. Valse aanname dus. Kan gebeuren Afbeelding

In rassen ben ik niet thuis. Heb altijd poezen gehad van mensen die ik persoonlijk kende. Dus dan weet je hoe de vork in de steel zit en hoe ze met hun huisdier(en) omgaan.

Moest gisteravond hier https://katimo.nl/ nog aan denken. Wellicht een mooi begin en startpunt voor je Afbeelding Heb zelf geen ervaring met hen, dus don't shoot the messenger, maar in eerste instantie ziet het er goed uit. Ze zitten ook op FB. De eigenaresse van de stichting is een Roermondse.

Nogmaals succes en neem je de tijd om een keuze en beslissing te maken. Een nieuw familielid uitkiezen luistert heel nauw.

Fijne dag Carine AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn CPH2185 met Tapatalk

Plaats reactie