Kitten introduceren

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Bel en Bonneke

Re: Kitten introduceren

Bericht door Bel en Bonneke »

Ik heb er niets meer aan toe te voegen Rik Afbeelding Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn CPH2185 met Tapatalk

Bel en Bonneke

Re: Kitten introduceren

Bericht door Bel en Bonneke »

Dag 6. We zijn goed door de eerste dagen gerold. Ik heb zoveel geleerd over de poezenbeesten en ja ook over mezelf. Ik heb wel eerder katten gehad, en zelfs nestjes. Maar was in de tachtiger jaren en dat is al zo lang geleden. De inzichten zijn nu totaal anders. Dus veel geleerd. Mede dank zij jou Rik en Anne.

Dus dank je wel voor jullie geduld steun uitleg en hints. En de admins bedankt voor dit mooie informatieve forum.

Maandag krijgt Mabon, ben weer terug bij zijn eerste naam Gabriel beviel me toch niet zo goed, zijn eerste check-up en vaccinatie en wordt 'ie officieel ingeschreven. Dus weer een mijlpaal en ik kijk er echt naar uit.

Tot een volgende keer

En een heel fijn weekend.





Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten introduceren

Bericht door Anne »

Bel en Bonneke schreef: 09 jul 2022 17:07



Maandag krijgt Mabon, ben weer terug bij zijn eerste naam Gabriel beviel me toch niet zo goed,
Heel herkenbaar :lol:
Ik bedenk ook altijd namen maar op het moment daar wordt het ineens een heel andere naam :-P

Wat liggen ze al lief bij elkaar😍😍

Fijn dat je het een en ander hebt opgestoken

Misschien een idee om een fotoalbum te starten over je lieve tweetal?

Hopelijk wordt de kleine helemaal goed gekeurd door de da
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Bel en Bonneke

Re: Kitten introduceren

Bericht door Bel en Bonneke »

Hey Anne,

Ja geweldig he?! Het gaat zo goed. En het is geweldig om te zien hoe alles zich ontwikkeld. Er is zoveel gebeurt in 7 dagen.

Een album beginnen. Da's een goed idee. Ga ik zeker doen.





Plaats reactie