Beste kattengrit?

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Plaats reactie
benjibarbosa
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jan 2021 11:20

Beste kattengrit?

Bericht door benjibarbosa »

Hoi!

Wij zijn troste ouders van twee mainecoons :)
Een katertje en een poesje.

Het katertje heeft er een handje van om door .. hoe verwoord ik dit netjes .. zijn eigen drolletjes te wandelen.
Dit resulteert er in dat niet alleen zijn pootjes .. maar ALLES er onder zit. Zn lange staart , zn poepert, de poten, onder de oksels etc. We zijn al verminderd in het natvoer, zodat zijn ontlasting ietsjes harder wordt , maar dit mag nog niet baten.

Nu gebruiken wij houtkorrels (hebben ze geleerd vanuit het nestje). Wij willen toch eens proberen of grit dan niet beter werkt. Ik heb liever wat grit door het huis dan stront op het fornuis. Nu ben ik heel veel aan het zoeken op zooplus en kom uit dat Tigerino het '''beste'' zou moeten zijn. Maar in de laatste reviews van de afgelopen maanden zie ik dat de samenstelling veranderd is. Dit zorgt er voor dat de laatste reviews alleen maar 1* ster krijgt ..

Welk klonterend kattengrit gebruiken jullie en zouden jullie ons adviseren?
Cerna

Re: Beste kattengrit?

Bericht door Cerna »

Ik gebruik zelf https://www.zooplus.nl/shop/katten/katt ... sic/210163 en dat bevalt mij en onze vijf katten prima.
Hier vind je nog veel meer ervaringen met grit (en wordt de keuze nog lastiger :lol: ): viewtopic.php?f=35&t=20712
Plaats reactie