2 engeltjes

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: 2 engeltjes

Bericht door Anne »

Wendy,

Ik weet niet of mensen van gepamper en reacties van ""ahs" en "wauws"" bij het zien van de schattige fotos
(zoals aangegeven bij de links van de fotos in het begin) heel anders gaan denken over broodfokken
En overigens wist ts dat het broodfok was, ze wist ook dat slecht was, ze heeft de situatie waarin deze dieren worden grootgebracht zelf gezien
Ja,ik wist dat het een broodfokker was ja,vandaar de prijs.
En natuurlijk is dat zielig, natuurlijk wil je al die diertjes redden. Maar doe het dan op de juiste, consuquente manier
Geen geld stoppen in dierenmishandeling want je stimuleert die praktijken

En dat mensen dat niet weten van de broodfok? Van welke planeet komen ze dan?
Hoe kan het zijn dat mensen dat niet weten, dat ze niet op de hoogte zijn?
Alleen maar mensen die het geen bal interresseert denk ik zo
Genoeg ellende, genoeg filpmjes, genoeg nieuws daarover
Mensen die oprecht van dieren houden, en beslissen er voor te gaan lezen zich eerst goed in
Je hebt genoeg info op het internet
of anders in de bieb

Het enige juiste is dat ts ondertussen actie heeft ondernomen, dat is het enige positieve

Als je iets hards wil zien, ga dan eens een kijkje nemen in de broodfok van zowel hond als kat
Daarbij vergeleken valt deze toon in het niet helaas
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: 2 engeltjes

Bericht door Rik »

Anne schreef: 24 sep 2020 16:07 Ik weet niet of mensen van gepamper en reacties van ""ahs" en "wauws"" bij het zien van de schattige fotos
(zoals aangegeven bij de links van de fotos in het begin) heel anders gaan denken over broodfokken
En overigens wist ts dat het broodfok was, ze wist ook dat slecht was, ze heeft de situatie waarin deze dieren worden grootgebracht zelf gezien
En één keer (zo) reageren is dan ook wel voldoende. Hierop door blijven hameren is alleen hinderlijk voor alle lezers. Sorry hoor... maar dat moest ik even zeggen.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: 2 engeltjes

Bericht door Anne »

Rik schreef: 24 sep 2020 16:09 En één keer (zo) reageren is dan ook wel voldoende. Hierop door blijven hameren is alleen hinderlijk voor alle lezers. Sorry hoor... maar dat moest ik even zeggen.
Rik er zit een knop op de pc, mensen kunnen dit bericht overslaan als ze dit hinderlijk vinden
Weer een luxeprobleem
Maar goed, hou verder mijn mond dicht en zal gelieve de wens van ts niet meer reageren
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5080
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: 2 engeltjes

Bericht door Synemios »

Eens met Wendy en Rik,

mina1981 schreef: 24 sep 2020 15:00 144 gebeld. Ze gaan me terug bellen. Mevrouw gaat dierenbescherming voor haar deur krijgen.
Goed dat je gebeld hebt.
Ik hoop dat het met veel geduld en tijd goed komt met de angst.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie