2 nieuwe zwarte kittens

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Plaats reactie
Brom_Wieb
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2020 09:57

2 nieuwe zwarte kittens

Bericht door Brom_Wieb »

Hallo allemaal!

Sinds afgelopen weekend hebben we 2 nieuwe mannen in huis, Wiebel en Brommer.
Nu zijn ze alle twee zwart met een wit befje. Alleen Brommer heeft nog witte haartjes bij zijn kruis, maar dat is het enige verschil!! Dus wij zien niet gelijk het verschil tussen de twee... achteraf gezien dus niet handig... :edoh:

Heeft iemand een tip hoe wij zichtbaar kunnen maken wie wie is? ik wil geen bandjes om gaan doen, maar dacht meer aan (diervriendelijke) nagellak aan een stukje oor of het topje van de staart bleken... :lol:

Maar heeft iemand nog tips?
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: 2 nieuwe zwarte kittens

Bericht door Rik »

Welkom met je tweeling :lol:

Is het echt nodig dat je ze uit elkaar kunt houden? Waarschijnlijk zal het ook niet lang duren voordat je toch wel kleine dingetjes ontdekt waardoor je ze uit elkaar kunt houden.

Ander topic hierover: viewtopic.php?t=26969

en
http://www.kattensite.be/onderwerp/6047 ... r-fokkers/
http://www.kattensite.be/onderwerp/6160 ... n-kittens/

Fokkers werken denk ik meestal met gekleurde (losse) strikjes of bandjes of inderdaad nagellak (geen idee welke nagellak je daarvoor zou moeten hebben).
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: 2 nieuwe zwarte kittens

Bericht door Anne »

Brom_Wieb schreef: 09 sep 2020 10:03 Hallo allemaal!



Heeft iemand een tip hoe wij zichtbaar kunnen maken wie wie is? ik wil geen bandjes om gaan doen, maar dacht meer aan (diervriendelijke) nagellak aan een stukje oor of het topje van de staart bleken... :lol:

Maar heeft iemand nog tips?
Gefeliciteerd met de twee bengels!
Hier ook twee black beautys, wij kunnen ze makkelijk uit elkaar houden doordat de jongste kleiner en tengerder is
Ik weet niet of de opties die jij bovenstaand noemt ook wel diervriendelijk zijn, zoals nagellak aan een stukje oor, hoe zou dan aanvoelen voor de kat?
Misschien kun je tijdelijk een strikje om een pootje doen of zo iets?
En afwachten hoe ze uitgroeien, misschien wordt de een ook wel groter of zo iets
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5080
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: 2 nieuwe zwarte kittens

Bericht door Synemios »

Gefeliciteerd met je tweeling.

Ik heb ook 2 zwarte katten gehad en uiteindelijk zie je het verschil wel.
Nu heb ik ook 2 lapjes tweeling die vreemden echt niet uit elkaar kunnen houden, maar wij wel ;-)
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie