Romeo ; onze nieuwe kitten

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Bibi_1977
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 aug 2019 17:37

Re: Romeo ; onze nieuwe kitten

Bericht door Bibi_1977 »

Gefeliciteerd met Romeo :) Fijn dat hij het zo goed doet. Hier hebben de poezen ook voorkeur voor bepaalde personen in het gezin.

Fijn heh alle tips en truuks te lezen hier? Ik ben hier ook nog niet zo lang, Al wel 20 jaar ov het bezit van poezen, maar sinds kort weer 2 baby's en daar was ik al heel lang uit 😁

Mbt te vraag over de kattenbakvulling, Ik gebruik biocat diamond care. Ik heb door de jaren heen heel veel uitgeprobeerd maar voor mij is deze het helemaal. Geen geurtjes, makkelijk uit te scheppen en ik doe er redelijk lang mee. Mila red het met haar bak 4 weken voordat de bodem in zicht is en ik echt moet verschonen. De baby's redden het 1.5 tot 2 weken. De vulling is iets duurder in aanschaf maar uiteindelijk in verhouding goedkoper. Je leegt de volledige zak vulling in een schone kattenbak en maakt deze weer schoon als de bodem in zicht raakt en de plasjes aan de bodem gaan klonteren.
Ik schep dan wel minimaal 2x per dag de bak uit.

Geniet lekker van jullie kleintje 🐾
Mila(6) & Nine(7 maanden) Lexi(4 maanden)🐾

viewtopic.php?f=5&t=33552
Gebruikersavatar
Romeo 22719
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 okt 2019 11:02

Re: Romeo ; onze nieuwe kitten

Bericht door Romeo 22719 »

Bibi, zo het de franse bulldog van mijn broer ook : - )

Het is inderdaad fijn om hier van katten lovers de juiste info te krijgen, zo kunnen we nog beter voor Romeo zorgen.

Kattenbakvulling is een goede tip, ik zal ernaar kijken, thanks!
Romeo , 2 zoontjes en mama & papa 8-)
Gebruikersavatar
Romeo 22719
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 okt 2019 11:02

Re: Romeo ; onze nieuwe kitten

Bericht door Romeo 22719 »

UPDATE:

Romeo is inmiddels ook voor zijn 3e en laatste prik bij DA geweest.
Ook deze ging hij zeer kalm aan : )

Romeo zijn tanden, vacht en oren zijn ook weer gecontroleerd door de DA en ook dit was allemaal prima in orde. Na zijn anti vlooien behandeling is hij nu ook vlooienvrij verklaard!

En in de 3 weken tijd is Romeo van 1,5 naar 2 kilo gegroeid!
Romeo , 2 zoontjes en mama & papa 8-)
Plaats reactie