Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Bibi_1977
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 aug 2019 17:37

Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Bibi_1977 »

Dag allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum.
Ik zal mij even voorstellen: ik ben Bibi, in het verleden trotse poezenmoeder geweest van 5 katten. Na het overlijden van onze laatste kat hebben wij een jaartje "niets" gehad en ineens kwam Mila op mijn pad. Beeldschone poes, toen 3 jaar, gered door iemand die niet wilde dat ze op straat belandde en op zoek naar een goed huisje voor haar. Bij toeval daar in huis, ik zag haar gelijk verliefd en ik kreeg te horen dat ik haar zo mee mocht nemen.

Uh.... ik wil! Maar toch maar eerst overleggen thuis :) manlief en kids akkoord en savonds Mila opgehaald. Afgelopen 3 jaar heeft Mila zich ontpopt tot een lieve maar zeer eigenwijze dame. Heeft haar voorkeuren voor mij een mijn zoon en eigenlijk blijft het daarbij. Mila heeft de beschikking over de woonkamer, keuken en een stuk tuin die afgerasterd is.

Kortom iedereen tevreden en blij.... totdat ja ja het mij begon te kriebelen. Een tweede poes toch wel heel gezellig..... met gelijk de gedachte: ja dat vind ik leuk, Maar hoe egoïstisch is dat tegenover Mila? Zij gaat dat vast niet leuk vinden. Het welles nietes spelletje begon in mijn hoofd. Af en toe poezen kijken op inet.... Leeservaring bracht mij bij dat een kitten mss makkelijker geaccepteerd zou worden, dus toen op inet af en toe kittens kijken. Ineens zag ik haar...... Nine, vader blauwe rus. Ik zag een prachtig poesje met de mooiste ogen die de wereld nieuwsgierig en open inkeken. Ik was verkocht en het welles nam de overhand op het niet doen 😊

Alles ging toen snel en een dag later hebben wij Nine op gehaald bij een gezin die haar niet kon bieden wat ze nodig was (ze was dus al weg bij haar mama) en een goed huisje zocht. Nou dat goede huisje is geen probleem wat ons betreft. Dus zo kwam Nine ons leven verrijken.

Veel gelezen voor de tijd over de langzame introductie, al hebben wij niet de mogelijkheid tot eerst een afgesloten aparte ruimte. Mila is veel in de tuin (afgerasterd) en een plekje in de schuur en met het mooie weer afgelopen week was ze daarmee prima in haar sas. Nine mocht binnen in de woonkamer. Snachts krijgt Mila de privilege om met ons mee naar boven te mogen. Als we even weg zijn is Mila in de woonkamer en Nine in een grote honden bench in de gang (Dit vind ze overigens totaal niet erg, gaat lekker liggen slapen)

De eerste avond en de dag erna als Mila Nine zag (we deden bij het achter raam het rolluik naar beneden maar in de buitendeur zit een hordeur en als Nine gaat staan kan ze net over de onderste plaat naar buiten kijken) was Mila zwaar geagiteerd. Grommen blazen dikke staart, hoge rug en oren plat.
Nine gaf geen kik vond haar alleen maar heel interessant en keek als in oh leuk poes, kom je spelen? De dagen erna leek Mila zich meer te ontspannen. We waren veel bij haar buiten, gaven bewust veel aandacht. Het grommen naar Nine bleef maar haar lichaamshouding bleef na een paar dagen vrij relaxed behalve het puntje van haar staart dat begint te zwiepen. Als ik Nine buiten waar Mila is op schoot heb keurt ze haar geen blik waardig en negeert ze haar. Dus ook geen gegrom. Zodra ik Nine op de grond zet begint het grommen weer maar verder geen uiterlijke kenmerken.

Ik kan Mila gwoon aaien als ze gromt, ze ontspant dan ook een knijpt haar oogjes dicht en lijkt ervan te genieten. Totdat ze haar oogjes opent en Nine weer ziet.
Als ik Mila een snoepje aanbied met Nine in zicht eet ze dit rustig op, soms stil, soms met een grom.

Eerder deze week schoot Nine heel snel door de hordeur die het open gedaan werd en vloog de tuin in waar Mila zat. Miels was overdonderd gromde een keertje en maakte zich toen uit de voeten. Ook heeft Mila 1x aan Nine haar staart geroken.

De eerste dagen wou Mila niet uit zichzelf binnen komen. Dat is terug. Ze wandelt naar binnen soms zelfverzekerd, soms op haar hoede. Ik houd Nine dan bij mij op schoot zodat het nog niet tot direct contact komt. In principe volgen wij Mila haar vraag. Wil zij naar binnen moet Nine even pas op de plaats maken. Ik wil absoluut niet dat mijn eerste koningin zich "vervangen" voelt. Ik probeer dus ook zoveel mogelijk haar het gevoel te geven dat wij haar wensen en haar tempo volgen.

Nine is een heerlijk kitten, speels, jumpy 😁 en overenthousiast. Volgens de dierenarts is deze wijze van introduceren het beste wat wij kunnen doen en ze gaf aan dat het wel weken kon duren.

De tijd is geen enkel probleem ik wil ze alle tijd geven en steek r nu ook ontzettend veel tijd en energie in, met heel veel liefde.

Waarom dit verhaal?
Ik jullie een duidelijk beeld te geven hoe de situatie bij ons in huis nu is, hoe Nine is (niet geholpen dat ga ik direct bij 6 maanden doen) en hoe Mila (wel geholpen) reageert.
Aansluitend mijn vraag: hoe ver zijn we? Wanneer is de tijd rijp om ze eventueel kennis te laten maken daadwerkelijk? Wat is dan geoorloofd aan katten gedrag? Wat mag ik accepteren? (Ik wil niet dat ze elkaar de dakpan inslaan, maar kan mij voorstellen dat er mss wel een tik uitgedeeld word)

Ondanks dat ik 5 katten heb gehad zijn deze vanaf jongs af aan bij elkaar geweest en destijds ook direct (praat ik over 20 jaar geleden) ik heb nog nooit 2 poezen gehad met dit leeftijdsverschil.

Ik hoor heel graag jullie meningen en ervaringen.

Dank je wel voor jullie tijd om mijn verhaal te lezen :)

Liefs Bibi, Mila & Nine
Mila(6) & Nine(7 maanden) Lexi(4 maanden)🐾

viewtopic.php?f=5&t=33552
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Zotvanpoezen »

Hallo Bibi.
Hoe veel tijd Mila nodig heeft om Nine te aanvaarden is moeilijk te zeggen. Ze is wel lang enige poes in huis geweest en is al 6 jaar als ik het goed begrepen heb. Hoe ouder de kat en hoe langer ze alleen was speelt ook een rol. Veel hangt ook af van de karakters van beide poezen. Ik heb de indruk dat de introductie toch een goede start gekregen heeft. Af en toe blazen en grommen en een tik uitdelen is normaal en kan geen kwaad. Hoe lang dat nog zal duren kan ik niet voorspellen.
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Bibi_1977
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 aug 2019 17:37

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Bibi_1977 »

Dank je voor je antwoord. Ik heb ze dit weekend voor het eerst los bij elkaar gehad. Mila valt gelukkig niet aan ... wel gromt ze en blaast ze als Nine te dichtbij komt.... en Nine wil zoooooo graag :)

Te dichtbij is een mep van Mila (zonder nagels) die Nine handig ontwijkt. Ze is er niet van onder de indruk maar provoceert het dan ook niet. Ah En toe laat ik ze nu dus even bij elkaar en het is dus niet vechten of achter elkaar aan. Mila zit waar ze zit en Nine is nieuwsgierig genoeg om dichterbij te komen. Ik hoop dat dit zich zo voort gaat zetten en dat ze steeds meer aan elkaar gaan wennen.

Mila vind haar nog steeds niets, maar de vechtpartij waar ik bang voor was gaat Mila gelukkig niet aan.
Mila(6) & Nine(7 maanden) Lexi(4 maanden)🐾

viewtopic.php?f=5&t=33552
Cerna

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Cerna »

Ik lees niet hoelang Nine al bij jullie woont, maar er is geen standaard antwoord te geven over hoelang het duurt voordat een nieuwe kat geaccepteerd wordt. Ik heb één kat, Luna, die iedere nieuwkomer geweldig vindt, maar ik heb ook een katten gehad die 'eeuwig' moeite bleven houden met zo'n indringer.

Ook ik heb katten met een groot leeftijdsverschil en dat komt omdat er pas weer een nieuwe kat kwam wanneer een andere kat was overleden. En gelukkig stierf er niet ieder jaar een kat.
En bij ons waren er altijd ook nog meer katten.

Bij ons loopt de introductie van een kitten de laatste jaren meestal vrij soepeltjes. Paar dagen wat blazen en grommen en dan is het kitten geaccepteerd (maar nogmaals, er zijn meer katten).
Toen Amber (14) bij ons kwam wonen was de jongste kat, ook 6 jaar. Amber wilde met Cerná spelen, maar zij vond dat niet (meer) leuk. En dus kwam Noa twee jaar later. En Amber en Noa speelden heel leuk met elkaar waardoor Cerná rust kreeg en alles van een afstandje kon bekijken.

Een jaar later kwam Milka en dat ging ook goed met Amber, maar minder met Noa. Het is dus niet altijd de leeftijd die bepalend is voor een goed contact, maar ook het karakter. Milka trok naar Amber (beide effen Brits Korthaar) en Noa (tabby Brit die veel meer temperament hebben dan een effen Brit) kreeg 9-jarige Cerná (HTK) zowaar weer aan het spelen.

In jouw geval kan het dus zijn dat Mila Nine over een tijdje toch een leuk speelkameraadje vindt, maar het kan ook zijn dat Nine teveel energie heeft voor Mila en dat zij zich gaat terugtrekken omdat het kitten haar steeds 'lastig valt' en dan valt het misschien te overwegen om een tweede kitten te nemen zodat Mila haar rust krijgt wanneer ze dat wil.
Bibi_1977
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 aug 2019 17:37

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Bibi_1977 »

Hoi Cerna dank je wel voor je ervaringsverhaal. Toen wij nog 5 katten hadden waren r daar ook 1 poes en 1 kater bij die elkaar doogden maar nooit vriendjes zo'n geworden en waarbij af en toe en mep viel.

Ik heb Mila en Nine steeds vaker bij elkaar. Het komt niet tot vechten, wel tot grommen en af en toe en mep (vanuit Mila)

Nine is nu bijna 2 weken bij ons.
Ik heb inderdaad vaker gelezen inmiddels dat een tweede kitten erbij Mila wat meer rust zou kunnen geven. Klinkt ook heel logisch echter wij hebben best een klein huisje en hoe leuk en gezellig ik het ook vind ik wil niet terug naar een hele roedel katten 🙈 juist omdat ik ze zo leuk vind gaat van 2 naar 3 ook weer makkelijker naar 4 etc en qua behuizing is dat gewoon eigenlijk niet te doen.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat Nine diegene is die inderdaad supergraag met Mila wil spelen, begrijpelijk, net zo goed als ik het snap dat Mila daar niet meer zo op zit te wachten. Begin oktober is Nine 6 maanden en laat ik haar helpen, ik heb stille hoop dat ze daardoor iets kalmer zou worden en dat in de tijd dat ze in herstel is en dus wat minder energie heeft Mila haar sneller accepteerd.

Op zich vind ik niet dat het echt slecht gaat. Ze vechten niet, Mila laat geen dikke staart, hoge rug of platte oren zien. Tis gewoon grommen met een mep af en toe omdat Nine in haar comfortzone komt.

Als ik alle verhalen hier lees dan mag ik volgens mij redelijk blij zijn met deze situatie, ik heb her en der al gelezen dat sommigen r veel En veel langer mee bezig zijn.

Ik denk dat als Nine Mila wat minder opzoekt het sneller beter zou gaan maar ja.... Tis een baby ze zit in een hele andere levensfase.

Nog een andere vraag: Nine gaat vaak zitten "melken" op een fleece deken waarbij ze dan een dubbelgevouwen stukje in haar mond neemt en erop sabbelt. Ik denk dat ze dit doet omdat ze wellicht te vroeg bij haar moeder weg is gehaald?? Mijn man vind dit een heel zielig gezicht.....

Dank jullie wel voor jullie antwoorden, ik weet dat het per situatie anders is een ik handel maar op mijn gevoel en wat ik vind dat goed voelt.

Ik wil in ieder geval dat mijn beide meisjes zich uiteindelijk goed En relaxed voelen. Het is nog kort dat Nine hier is dus we gaan er gewoon in alle vertrouwen van uit dat het goed komt 😊

Liefs Bibi
Mila(6) & Nine(7 maanden) Lexi(4 maanden)🐾

viewtopic.php?f=5&t=33552
Bibi_1977
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 aug 2019 17:37

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Bibi_1977 »

Mocht het zo zijn dat wij toch overwegen een kitten erbij te nemen, zou dat dan niet nog meer stress voor Mila opleveren?
Mila(6) & Nine(7 maanden) Lexi(4 maanden)🐾

viewtopic.php?f=5&t=33552
Gebruikersavatar
Emmajoja
Poema
Poema
Berichten: 264
Lid geworden op: 20 sep 2018 20:02

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Emmajoja »

Mijn katten zijn een jaar oud dus wel wat jonger. Ik heb ook net een nieuwe kitten en dat was ook meppen grommen en blazen. Dat is nu niet meer zo. Zo'n drie weken verder denk ik. Maar ze zijn nog niet dikke maatjes.

Luna (1 jaar) probeert nu wel te spelen met terra kitten. Terra vindt dit nog wel wat spannend zo'n grote mevrouw achter haar aan dus dan gaat ze zich verstoppen. Ik zie wel vooruit gang hier dus dat is chill.

Jij kent je kat het beste dus ik kan dat vanaf hier niet zeggen of dat stressen is. Hier eerst een paar dagen stress maar nu niet meer.

Je kan het altijd gewoon proberen.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Cerna

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Cerna »

Bibi_1977 schreef: 03 sep 2019 11:14 Mocht het zo zijn dat wij toch overwegen een kitten erbij te nemen, zou dat dan niet nog meer stress voor Mila opleveren?
Het kan beide kanten op gaan.
Cerná was destijds blij dat ze van Amber verlost was :-P , maar Amber op haar beurt werd horendol toen Laila en Luna kwamen. Amber was toen 8,5 en volgens de boekjes dus middelbaar en de twee zusjes waren 3 maanden. In het begin negeerde ze hen, maar toen de logeerpartij langer bleek te duren dan Amber had verwacht, wilde ze hen tot rust manen. En dat deed ze door er achteraan te vliegen en daarna - wanneer ze tenminste snel genoeg was - boven op één van de kittens te springen. Weg moesten ze. Amber wilde rust.

De kittens (we noemen ze nog steeds de kittens :lol: ) zijn nu 6 en Amber 14 en het gaat nu prima. Wanneer ze elkaar passeren, zijn beide partijen op hun hoede, maar daar blijft het bij. En die rust kwam inderdaad een paar maanden nadat de kittens gecastreerd waren.

Dat 'melken' kan inderdaad komen doordat Nine te vroeg bij haar mama is weggehaald. Onze Cerná was ook een flessenkitten en hing het liefst om mijn nek en lurkte dan in mijn hals. Ik vond het wel gezellig.
Bibi_1977
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 aug 2019 17:37

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Bibi_1977 »

Goedemorgen, we hebben het wel uitvoerig besproken maar wij denken dat een kitten erbij voor Mila teveel word.

Ik moet zeggen dat ze gisteren een hele grote sprong samen gemaakt hebben. Ze zijn de hele ochtend samen binnen geweest. Mila op haar plekje op de krabton. Nine zoekt haar wel steeds op maar als ze te dichtbij komt krijgt ze een mep en toont ze zich onderdanig.

Gisteravond leek Nine in de gaten te hebben dat haar "gevlieg" op Mila af geen vruchten afwerpt. Ze gaat nog wel met regelmaat kijken bij Mila maar zodra Mila gromt gaat ze liggen en blijft waar ze is. Mila keurt haar ook steeds minder een "blik waardig" en ziet er relaxter uit ipv op haar hoede.

Vanmorgen waren ze al vroeg samen buiten en het lijkt alsof Mila r totaal niet meer van onder de indruk is en het en klein beetje een plekje heeft gegeven dat er nu een uk in haar territorium loopt. Mila doet haar ding..... komt Nine expres of per ongeluk in de buurt dan is een grom al voldoende om Nine duidelijk te maken dat ze pas op de plaats moet doen. Nine lijkt dit nu ook een beetje door te hebben.

Ik durf sinds gisteren ook prima mijn dingen te doen in huis met de poezen in 1 ruimte zonder steeds mijn ogen op de dames te houden 😁
Ik weet in ieder geval dat Mila niet agressief reageert maar waarschuwt dus de vaat kan gewoon weer uitgepakt worden (jammer want het beviel wel als een ander dat deed 😁😂)

Ze zonder toezicht laten voelt nog te vroeg, dus morgen met werken toch maar in mijn pauze naar huis racen en met de kids de planning kort sluiten zodat Nine niet te lang in de bench zit.

Erg prettig om jullie ervaringen te lezen, na het posten van mijn eerste bericht en nu zijn er heel wat voorwaartse stappen gemaakt in een relatief korte tijd. Vooral gisteren was een doorbraak dag. Erg fijn om te zien dat mijn poezendame en poezenbaby elkaar steeds beter accepteren.

Liefs Bibi
Mila(6) & Nine(7 maanden) Lexi(4 maanden)🐾

viewtopic.php?f=5&t=33552
Gebruikersavatar
Emmajoja
Poema
Poema
Berichten: 264
Lid geworden op: 20 sep 2018 20:02

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Emmajoja »

Huh ik dacht dat je bedoelde dat deze kitten er vandoor zou gaan. Haha Maar je bedoelt nog een extra kitten dat jedrie katten in totaal zou hebben en dat gaat niet door ? Heb ik dat even verkeerd gelezen.

Ik zou je aanraden om ze vanaf nu gewoon helemaal bij elkaar te laten en samen met ze te gaan spelen. Laat de kitten maar uit de bench hoor.
T gaat gewoon goed toch.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Cerna

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Cerna »

Ik zou Nine ook niet meer in de bench doen. Gewoon gezellig bij elkaar want dan breekt het ijs des te sneller. Nu moeten ze eigenlijk iedere keer weer opnieuw aan elkaar wennen.
En wanneer je dat toch nog te griezelig vindt - maar daar is voor zover ik kan beoordelen geen reden voor - probeer het dan een ochtend uit wanneer je wel thuis bent, maar niet in de kamer (je zou in de tussentijd boven kunnen gaan stoffen :-P ). En mochten er dan oorlogsgeluiden uit de kamer komen, ben je er ook zo bij.

Succes!
Bibi_1977
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 aug 2019 17:37

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Bibi_1977 »

Hoi allemaal even een update.

De dames zijn bij elkaar en op zich gaat dat goed... echter Nine wil heel heel graag spelen en loopt echt constant achter Mila aan een daagt haar uit. Ik word er al moe van om er naar te kijken en Mila word er ook heel moe van want die wil het gwoon echt niet. Ze gromt en blaast dan een deelt en tik uit.... althans dat probeert ze, Nine is veel te snel voor haar.

Ik begin het voor Mila een beetje zielig te vinden 🙈 ze is duidelijk de baas en Nine is onderdanig op momenten dat dat moet maar ze weet echt van geen ophouden.....

Nu twijfel ik echt over een derde kitten, ikzelf wil het eigenlijk niet. Als in te klein huis, te vol huis geurtjes die weer sneller aanwezig zullen zijn. Niet om het beestje zelf. Ik gun Mila gwoon haar rust. Ik overweeg het in de hoop dat Nine en een evt nieuwe kitten zich op elkaar storten en elkaar vermaken.

Maarrrrrrr...... Mijn angst is dat ik straks 2 baby's heb die zich op Mila storten....
Ik weet nu echt niet wat wijsheid is.

Nine word 15 oktober gesteriliseerd, zal dat nog iets gaan uitmaken in haar gedrag? Ze is echt een 3 dubbele adhder 😁 vind alles leuk en nergens bang voor. Mila is gwoon meer gesteld op wat rust. Nine bespringt haar ook (uitdagen) wat er toe leid dat Mila eigenlijk doorlopend gromt. Als nine rustig doet en niet achter Mila aan rent is er niets aan de hand en geeft Mila geen sjoegem en ligt lekker rustig.

Wie heeft advies/ ervaringen voor mij????
Mila(6) & Nine(7 maanden) Lexi(4 maanden)🐾

viewtopic.php?f=5&t=33552
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Anne »

Kittens storten zich op elkaar en dan krijgt Mila haar rust ;-)
is al aangeraden en het werkt echt!
Nine heeft heel veel energie en moet spelen en juist kittens van elkaar leren zo ontzettend veel, oa waar de grenzen liggen

https://www.praktijkvoorkattengedrag.nl ... e-kittens/
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Bibi_1977
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 aug 2019 17:37

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Bibi_1977 »

Hoi allemaal, sinds vanmiddag hebben wij een dametje van 13 weken erbij, Lexie.

Ik heb r lang en goed over nagedacht, voors en tegens afgewogen en besloten een kitten erbij te nemen als speelmakkertje voor Nine en voor de rust van Mila.

De ontmoeting tussen Nine en Lexi verliep goed En rustig. Lexi ging op onderzoek uit en Nine volgde haar op de voet net zoals ze met Mila deed/ doet. Mila zat op tafel het te bekijken zonder geluid.

In de loop vd dag werd Lexi het geloop achter haar aan van Nine zat en begon van zich af te bijten en goed ook. Kan dus ook een felle tante zijn. Sinds die tijd is het hommeles. Op zich is Lexi niet aanvallend. Maar Nine zoekt haar overal op waardoor Lexi van zich af bijt.

Op dit moment zie ik het niet rooskleurig in. Deze keuze heb ik gemaakt vanuit de beste bedoelingen het lijkt alleen nu nog veel erger uit te pakken :(

Nine is constant nu aan het grommen maakt rare mauw/ klapper geluiden en loert aan 1 stuk door op Lexi waardoor r weer strijd is.
Lexi is niet bang En bijt van zich af maar het maakt het r nu helemaal niet gezelliger op in huis.

Iemand die ervaringen heeft hoe lang dit tussen kittens gaat duren?
Ik heb een beetje een heel groot HELP moment.......
Mila(6) & Nine(7 maanden) Lexi(4 maanden)🐾

viewtopic.php?f=5&t=33552
Bibi_1977
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 aug 2019 17:37

Re: Kitten (v) 20 weken en poes 6 jaar

Bericht door Bibi_1977 »

Ps ik weet het is pas vandaag en ik verwacht echt geen wonderen hoor 😁 tis even van mij af willen praten. Ik heb hier zo goed een weloverwogen over nagedacht en nu lijkt het ff averechts te zijn. Tijd..... Ik weet het heeft tijd nodig.

Nine zit nu in de bench, dit lijkt ze nu wel even lekker te vinden. Ik hoor haar niet En ze ligt languit. De kleine ligt nu bij mijn man in zijn arm en spint alles bij elkaar en maakt hele schattige piep/ baby geluidjes.

Blij dat voor nu even de rust en ontspanning is wedergekeerd *ff genieten van dit mooie moment"
Mila(6) & Nine(7 maanden) Lexi(4 maanden)🐾

viewtopic.php?f=5&t=33552
Plaats reactie