Charlie in afgesloten tuin

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CharlieCat
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 mei 2019 08:29

Charlie in afgesloten tuin

Bericht door CharlieCat »

Hoi,
Even een vraagje; mag Charlie al eventjes in de tuin als ik erbij ben? Hij kan er niet uit. Maar hij moet zijn 12-weken enting nog krijgen dus vroeg me af of dat kwaad kan?
Charlie de liefste ! :cathappy:
Gebruikersavatar
Mleen
Poema
Poema
Berichten: 258
Lid geworden op: 26 jul 2018 11:49

Re: Charlie in afgesloten tuin

Bericht door Mleen »

Ik zou het niet riskeren denk ik...
Nieuwe katten zou ik zowieso eerst minstens 3 maanden binnen houden zodat er een goede band kan ontstaan tussen jullie en dat hij van jullie huis echt zijn thuis kan maken. :)
Spookje & Nina 17-06-2018
Sammy* 2000-2014
Mikky* 2000-2012
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Charlie in afgesloten tuin

Bericht door nellebel »

wat betreft zijn enting weet ik niet of het verstandig is. ik zou me wel afvragen wat wil je er straks mee. kun je hem straks veilig buiten laten? als hij er namelijk nu aan went zal hij het straks ook willen. kun je het hem dan niet bieden krijg je een zeurende kat en dat is echt niet leuk. en dan bedoel ik als hij groter is en veel sneller. nu is hij klein en kun je hem wel pakken voordat hij er vandoor gaat. als je hem niet veilig buiten kunt laten zou ik het nu ook niet doen. wat hij niet kent zal hij ook niet missen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
CharlieCat
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 mei 2019 08:29

Re: Charlie in afgesloten tuin

Bericht door CharlieCat »

Ja, als hij groter is mag hij ook naar buiten. Maar wat betreft enting wacht ik nog wel even!
Charlie de liefste ! :cathappy:
Gebruikersavatar
Emmajoja
Poema
Poema
Berichten: 264
Lid geworden op: 20 sep 2018 20:02

Re: Charlie in afgesloten tuin

Bericht door Emmajoja »

CharlieCat schreef:Ja, als hij groter is mag hij ook naar buiten. Maar wat betreft enting wacht ik nog wel even!
Doe je dit dan wel in een afgesloten tuin. Anders raad ik je toch echt aan om hem binnen te laten

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Plaats reactie