Problemen tussen oudere kat en kitten

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Plaats reactie
ChaosTroublesGremlin
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2018 19:12

Problemen tussen oudere kat en kitten

Bericht door ChaosTroublesGremlin »

Hallo,

Ik zit hier met een groot probleem.
Ik had 2 katten , Chaos & Troubles.. ( 3 jaar oud )

Afbeelding

Maar Troubles neemt nogal vaak de benen, en is zo 3 maand weg. ( hij doet zijn naam eer aan )
Daar heeft Chaos enorm onder te leiden , wil niet eten , is lusteloos.

Toen heb ik besloten om er een kitten bij te halen. Dat heb ik pas besloten toen Troubles wederom na maanden te zijn weg geweest weer voor de deur stond. Zodat hij niet het idee zou krijgen dat ie vervangen was.

Uitgerekend dat ik Gremlin ( de kitten ) op kon halen, was meneer Troubles weer vervlogen...

Afbeelding

Dat is nu bijna 3 week terug, en tussen Chaos & Gremlin gaat het super, maar het wil maar niet lukken tussen Troubles en Gremlin. Gremlin is wel heel nieuwsgierig, maar Troubles doet niks anders dan blazen, grommen en begint sinds vandaag ook tikken uit te delen..
Ik wil Troubles zoveel mogelijk in huis hebben, omdat het buiten kouder word en ik het natuurlijk gezellig vind dat mijn veestapel lekker bij mij is, maar Troubles hou ik nooit lang in huis.
Begint me zelfs in huis te plassen als ik hem niet gelijk naar buiten doe.
Ook heeft die nu soms ruzie met Chaos, terwijl dat altijd de dikste maatjes waren.

Wat kan ik hier aan doen?
Plaats reactie