Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door nellebel »

Geef haar een laser gun. Kan ze auto flitsen buiten verdient ze er ook nog wat aan hi hi hi

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Pamuk
Huiskat
Huiskat
Berichten: 85
Lid geworden op: 09 nov 2017 19:12

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door Pamuk »

@nellebel, Dan wordt ze waarschijnlijk heel erg rijk! Max snelheid is 30km/h voor onze huis maar het is een grote straat, mensen rijden altijd boven 50km/h

Ze heeft haar Sinterklaas cadeau gehad!
Cerna

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door Cerna »

Wat wordt ze weer verwend :lol: Kijkt ze ook nog naar de andere speeltjes om of is daar de lol al vanaf?

Onze oudste Brit, Amber, heeft vanmorgen van Sinterklaas zo'n heerlijk nep pelsje gekregen. Lekker warm voor de 'oude' botten. Ze is er niet meer van af te slaan :smile:
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door Rik »

Wat is ze lekker bezig :)
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Pamuk
Huiskat
Huiskat
Berichten: 85
Lid geworden op: 09 nov 2017 19:12

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door Pamuk »

Yuraine schreef: 05 dec 2017 15:57 Toen ik de foto’s bekeek, trok dat huisje in de eerste foto meteen mijn aandacht. Het huisje ziet er zo schattig uit! Mag ik vragen van waar je het hebt gekocht?
Hallo Yuraine, welkom op het forum! Jouw Pamuk ziet er ook erg lief uit! Veel plezier met haar.

Ik heb het huisje via Bitiba gekocht, onze Pamuk gebruikt het nooit, in het begin ging ze wel eens op zitten maar tegenwoordig zit ze vaker op het krabpaal.
Hier is het huisje: http://www.bitiba.nl/shop/katten/katten ... ten/400218

Cerna schreef: 05 dec 2017 19:00 Wat wordt ze weer verwend :lol: Kijkt ze ook nog naar de andere speeltjes om of is daar de lol al vanaf?

Onze oudste Brit, Amber, heeft vanmorgen van Sinterklaas zo'n heerlijk nep pelsje gekregen. Lekker warm voor de 'oude' botten. Ze is er niet meer van af te slaan :smile:
Laatste spelletje hebben we maar paar uurtjes staan en ze speelt al langer met dit spelletje dan die andere. Ze speelt met eerste spelletjes wel maar misschien een keer per dag. Dit spelletje is leuker voor haar denk ik want als ze voorbij loopt geeft ze een slinger aan een van de ballen en daarna speelt ze even paar minuten, dit was niet het geval met de andere. Het is ook nog eens veel goedkoper.
Pelsje is een goeie idee, Pamuk heeft paar dingen om in te liggen maar ze ligt er nooit op, misschien dat ze een pelsje wel leuk vind.
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door ErikPhilippus »

Dus nu twee mooie Pamuk's ! Ik wist niet dat het een Turks woord was, betekenis is katoen of een pluk watten...
Grappig!
Gebruikersavatar
Pamuk
Huiskat
Huiskat
Berichten: 85
Lid geworden op: 09 nov 2017 19:12

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door Pamuk »

Klopt! zeg nou zelf, lijkt ze er niet op? :grin:

Afbeelding

Afbeelding
kittentjes

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door kittentjes »

Haha sprekend!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door Rik »

Rijp om te plukken :lol:
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Pamuk
Huiskat
Huiskat
Berichten: 85
Lid geworden op: 09 nov 2017 19:12

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door Pamuk »

Even pluimpje voor Bitiba, gisteren kreeg ik mijn bestelling binnen met natvoer van Applaws en Porta21 want wij zijn nog zoekende naar een natvoer voor onze meisje, ze vind bijna alle premium merken niets. In de bestelling zat ook 2 zakken van Tigerino en speelgoedjes, een van de zakken van Tigerino was geschuurd en laag door hele verpakking heen, en een spelgoedje was gebroken uit een verpakking van 3.

Gisteren avond mail gestuurd naar Bitiba en vandaag hebben een ze nieuwe zak Tigerino en compleet set speelgoed naar ons gestuurd. Heel netjes van hun, mag ook wel na zo veel bestellingen bij hun, maar toch fijn. :eclap:
Gebruikersavatar
Pamuk
Huiskat
Huiskat
Berichten: 85
Lid geworden op: 09 nov 2017 19:12

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door Pamuk »

Even klein update, het gaat erg goed met Pamuk, wij hadden wel even moment gehad dat ze 3 weken lang op 2,1kg bleef maar laatste twee weken gaan erg goed, vorige week kwam ze 95gr bij en week daarvoor 85gr. Wij denken dat het door tanden wissel komt.

Wij zijn ook langzaam naar Applaws droogvoer gestapt van Royal Canin. Beide kitten versies maar Applaws heeft veel kleinere brokken.

Wij hadden ook probleem met natvoer, niets vond ze lekker, ze at even klein stukje en de rest bleef achter tot het uitdroogde, wij hebben volgende geprobeerd:
Royal Canin in gelei, was haar eerste maar van een dag naar andere at ze het niet meer
Royal Canin in saus, vindt ze ook niet lekker, eet heel klein stukje
Almo Nature, idem als hierboven
Porta 21, idem als hierboven
Applaws, idem als hierboven
Iams, vind ze helemaal niets
Hills Feline kitten, vindt ze erg lekker!!! alles gaat op, kip of vis versie.
Dus uiteindelijk hebben we een nat voer die ze lekker vind.

Om haar soms te belonen hadden we verschillende snoepen van Wiskas, Beaphar en Vitacraft. Ze kreeg 2 á 3 per dag, ze was wel klein beetje enthousiast als ik een in mijn hand had, van de week had ik Tigeria 7 Snacks besteld omdat het uit 100% vlees bestaat, leek me gezonder. Mensen Pamuk wordt helemaal gek als we een geven, ze wil meer en meer, ze blijft kijken en zoeken in je hand, ze is er helemaal gek op, wij hadden haar nooit zo gezien, ze is meestal erg rustig met alles maar niet met deze snacks :lol:

Informatie voor mensen die eerste model van Catit Design Senses Speelrails hebben, ik heb zo een Catit Senses 2.0 Fireball besteld waar je zelf batterijen kan wisselen zodat je niet elke keer een nieuwe bal hoeft te kopen, bal past ook in het oude model en batterij is inderdaad makkelijk te vervangen.
Afbeelding
2 balletjes zijn toch leuker voor haar :grin:
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door pinguin »

Bedankt voor de tip van dat balletje scheelt weer nieuwe balletjes kopen. Waar heb je die gekocht?

Wat fijn dat het met Pamuk zo goed gaat!



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
kittentjes

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door kittentjes »

Kieskeurig hoor die Pamuk, die van ons vreten alles haha.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Pamuk
Huiskat
Huiskat
Berichten: 85
Lid geworden op: 09 nov 2017 19:12

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door Pamuk »

pinguin schreef: 16 dec 2017 05:21 Bedankt voor de tip van dat balletje scheelt weer nieuwe balletjes kopen. Waar heb je die gekocht?
Ik heb het via Bitiba gekocht maar Zooplus heeft ze ook.
Bitiba: http://www.bitiba.nl/shop/katten/speelg ... oed/636883
Zooplus: http://www.zooplus.nl/shop/katten/speel ... tit/632116
Ik weet niet of je bestellingen doet bij een van de twee, maar je kan beter wachten tot dat je meer te bestellen heb en zonder verzendkosten kan bestellen.

kittentjes schreef: 16 dec 2017 08:33 Kieskeurig hoor die Pamuk, die van ons vreten alles haha.
Tja, niets aan te doen :) Wij hebben nu veel blikjes en pakjes staan, we gaan het later weer proberen als ze wat groter en ouder is. Houdbaarheid is best lang, mocht het helemaal niets worden, brengen we het naar asiel denk ik.
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Pamuk Britse korthaar lilac point kitten.

Bericht door pinguin »

Bedankt dan bestel ik hem wel eens mee als ik er weer een bestelling ga plaatsen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Plaats reactie