Met kitten naar de dierenarst voor check-up?

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
LilyJane
Huiskat
Huiskat
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 jan 2014 08:36
Locatie: Eindhoven

Met kitten naar de dierenarst voor check-up?

Bericht door LilyJane »

Goedemorgen, vrijdagavond gaan wij onze nieuwe kater Jimi (9,5 week) ophalen. Jimi heeft zijn laatste inenting afgelopen dinsdag gehad en hij heeft nu een dierenpaspoort. Is het raadzaam om met onze nieuwe aanwinst langs onze eigen dierenarst te gaan om hem te laten checken?

Groetjes Lilian
Met de kopjes van Jimi en Gambit!

Bekijk ons hier!
Gebruikersavatar
G+S
Poema
Poema
Berichten: 323
Lid geworden op: 16 okt 2013 16:21
Locatie: Sint- Oedenrode

Re: Met kitten naar de dierenarst voor check-up?

Bericht door G+S »

Heb ik met mijn Kittens toen wel gedaan en daar was ik achteraf heel blij mee. Kreeg toen te horen dat m'n katertje erge ondergewicht had en heb voor de poes meteen oogzalf meegekregen.

Alles is uiteindelijk goedgekomen gelukkig maar ben wel blij dat ik ze toen toch heb laten checken! ;)

Staan ze ook meteen geregistreerd bij je eigen dierenarts en je kunt alle vragen stellen die je op dat moment hebt!
Semmie, valentijn & doedel

*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Met kitten naar de dierenarst voor check-up?

Bericht door ayla »

Toen ik mijn kittens kreeg 4 jaar terug ook langs eigen DA geweest, vond dit zelf erg prettig zodat alle gegevens al bekend waren en ik niet voor het eerst daar kwam bij een stressmomentje.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
LilyJane
Huiskat
Huiskat
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 jan 2014 08:36
Locatie: Eindhoven

Re: Met kitten naar de dierenarst voor check-up?

Bericht door LilyJane »

Dank jullie wel voor de (snelle) reacties. Het is duidelijk dat het beter is voor mijn gemoedsrust (nu en voor in de toekomst) en voor het katertje misschien ook wel, dat ik volgende week toch maar even bij de DA langs ga.
Wij komen daar al 18 jaar over de vloer en ik kan niet wachten om onze nieuw "gezinslid" te gaan showen!
Het is inderdaad ook fijn dat hij dan al in het systeem staat, voor als het echt nodig is.
Met de kopjes van Jimi en Gambit!

Bekijk ons hier!
Plaats reactie