Kitten opgesloten in trappenhuis

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Renatevanderveer

Re: Kitten opgesloten in trappenhuis

Bericht door Renatevanderveer »

Aahh, wat sneu! Heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kitten opgesloten in trappenhuis

Bericht door eveline1982 »

Agossie arm ukkie maar je hebt gedaan wat je kon! Ze zijn gewoon ook zo teer. Mijn kitten is gelukkig goed de nacht doorgekomen en doet net alsof er nooit wat is gebeurt ;) . Lijkt me heel frustrerend als je ziet dat het niet goed gaat en je nergens terecht kan. En wat goed dat je je gaat inzetten samen met de opvang voor de zwerfers in je buurt!!! Hoop dat je een berg kan vangen :) . Veel sterkte met het verlies van het kleintje en heel veel succes met het vangen! Vind het heel leuk om daar is een update over te horen :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Hanna Abdullah
Lynx
Lynx
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2010 22:58

Re: Kitten opgesloten in trappenhuis

Bericht door Hanna Abdullah »

Ben nog steeds wat van slag. Eigenlijk niet door het overlijden van het kleintje, maar van het lijden. Hij schreeuwde het uit van de pijn. Ik heb wel een heel leuke foto van hem. Die heb ik de avond voor hij ziek werd gemaakt. Mijn man moet me helpen die foto in de computer te krijgen en dan maak ik hem als mijn profielfoto. Dan kunnen jullie hem allemaal zien. (stukje rouwverwerking)
Vandaag ben ik thuis gekomen en ben ook even bij het gezin in de straat langs geweest. De moeder vertelde me dat hij helemaal niets gegeten had die twee dagen bij hun. Bij mij viel hij op het eten aan, dus dan heeft hij vast een enorme verstopping gehad.
Eveline, ik laat het zeker weten hoe het hier allemaal verder gaat. Is er niet ook iets als een kletshoekje hier? Ik zal eens even kijken.
Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp en het medeleven. Dat laatste is minstens zo belangrijk.
Plaats reactie