Nieuwe poes

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Nieuwe poes

Bericht door Ms Maaike »

Oh, die variant kende ik nog niet. Benieuwd dan waar die signaalstof uit bestaat (kun je dat achterhalen als je naar de ingrediëntenlijst kijkt?).

Jammer dat ze ook niks van het tonijnspul eet... Misschien wat gehakt proberen? Misschien dat ze het 's nachts wel opeet... Ik weet het niet. Op zich nogal apart dat ze niet eet en drinkt aangezien ze niet van angst in een hoekje zit te bibberen. Ze moet toch dorst/honger hebben zou je denken. Weet je zeker dat het geen medische oorzaak heeft? Hoe zag de ontlasting eruit?
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
merin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2013 18:16

Re: Nieuwe poes

Bericht door merin »

Yes! Ze heeft vannacht gegeten! Niet veel, maar wel wat. Een paar hapjes van de brokjes en een stukje natvoer. Gossie, ben zo opgelucht en blij. Dit is al een hele grote stap vooruit.
Renatevanderveer

Re: Nieuwe poes

Bericht door Renatevanderveer »

Ik kan me heel goed voorstellen dat je opgelucht bent! Wat goed!!

Heb je ook een foto van Noeki? Lijkt me tof haar te zien.

Ik zag dat je meer dan 10 berichten had geplaatst, op je profiel, kun je onder abonnementen aangeven dat je lid wilt worden van de vaste gebruikersgroep.
Dan kun je ook berichten plaatsen in foto-topics en dergelijke en zelf je foto-album aanvragen voor Noeki!

Het duurt overigens wel een dagje of twee voordat dit geaccepteerd is! :)
merin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2013 18:16

Re: Nieuwe poes

Bericht door merin »

Renatevanderveer schreef:Ik kan me heel goed voorstellen dat je opgelucht bent! Wat goed!!

Heb je ook een foto van Noeki? Lijkt me tof haar te zien.

Ik zag dat je meer dan 10 berichten had geplaatst, op je profiel, kun je onder abonnementen aangeven dat je lid wilt worden van de vaste gebruikersgroep.
Dan kun je ook berichten plaatsen in foto-topics en dergelijke en zelf je foto-album aanvragen voor Noeki!

Het duurt overigens wel een dagje of twee voordat dit geaccepteerd is! :)
Ja! ik ga proberen of ze me een fototje laat maken haha.. Toch leuk dat ik nu eindelijk bij een 'kattenforum' kan haha!
Renatevanderveer

Re: Nieuwe poes

Bericht door Renatevanderveer »

Ik zie net dat ik het je verkeerd heb uitgelegd.
Als je op gebruikerspaneel klikt, zie je recht een aantal onderwerpen staan.
Als je gebruikersgroepen klikt, dan moet (niets moet ;)) je 'vaste gebruikers' aanvinken!

Succes!
Plaats reactie