Tijdelijk logieradres gezocht voor Sophie en Garfield

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Plaats reactie
EmCee
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2012 05:03

Tijdelijk logieradres gezocht voor Sophie en Garfield

Bericht door EmCee »

Door omstandigheden moeten mijn twee liezen katten (poes Sophie en kater Garfield). voor een week of 4 uit elkaar. Is er iemand die Sophie en Garfield in deze periode wil opvangen?
Garfield is een al wat oudere statige heer van 11. Qua karakter een beetje afwachtend. Lief en trouw, maar niet echt een knuffelaar.
Sophie daarentegen is een rood/witte dame van 6. Zeer aanhankelijk, kruipt hiet liefst in je. Een beetje ondeugend.
Sophie en Garfield zijn stapel op elkaar.
Dank je wel voor je reactie.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Tijdelijk logieradres gezocht voor Sophie en Garfield

Bericht door Adriana »

welkom op het forum!
we hebben vrij weinig informatie om mee te denken..
want ze moeten uit elkaar en je vraagt dus twee adressen om ze apart op te vangen?

en waarom moeten ze uit elkaar?
vette kans dat ze bij herintroductie elkaar niet meer herkennen
en in het ergste geval komt het niet meer goed..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9342
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Tijdelijk logieradres gezocht voor Sophie en Garfield

Bericht door castratenkoor »

Ik begrijp de situatie ook niet. Waarom moeten ze van weken uit elkaar? En ze zijn gek op elkaar. Dan zou je na 4 weken ze weer moeten introduceren.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
EmCee
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2012 05:03

Re: Tijdelijk logieradres gezocht voor Sophie en Garfield

Bericht door EmCee »

Dank je wel Adriana voor je reactie. Het is niet zo dat Sophie en Garfield uit elkaar moeten, het gaat tussen hun heel goed en ik zou het dan ook heel fijn vinden dat ze bij elkaar kunnen zijn. Ik bedoelde juist dat ik tijdelijk van hun afscheid moet nemen, in verband met het einde van mijn relatie. Ik heb nog geen andere huisvesting voor Sophie, Garfield en mijzelf gevonden. Vandaar. Poot van Sophie en Garfield, groeten van Marjolein
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Tijdelijk logieradres gezocht voor Sophie en Garfield

Bericht door Adriana »

dat is vervelend.. informeer eens bij je dichtstbijzijnde asiel of zij een (tijdelijk) gastgezin weten, missch weten ze iets bij je dierenarts.. pensions hebben het op dit moment ook niet druk maar daar zal een behoorlijk prijskaartje aan hangen..
en het is altijd beter om bij elkaar te blijven, hoe klein de ruimte misschien ook is..
de meeste forumleden hebben katten en van vorige verzoeken weet ik dat dit een beetje lastig is..
waar in Nederland?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
paasnini

Re: Tijdelijk logieradres gezocht voor Sophie en Garfield

Bericht door paasnini »

Ook handig om aan te geven waar je woont en of er een inschatting is voor hoelang ze opgevangen moeten worden. En natuurlijk wat en waar je huisvesting zoekt. Misschien is er hier iemand met daar ook tips voor.
In ieder geval veel sterkte.
Plaats reactie