Sinds zaterdag een Kitten in huis en ze wil niet eten/drinke

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Sinds zaterdag een Kitten in huis en ze wil niet eten/dr

Bericht door Robijn »

Kijk; weer wat geleerd!! Maar dit ga ik niet doen, want dan word mijn mailbox overspoeld met berichtjes...
Het zou misschien wél fijn zijn als je als topicstarter (vooral als je beginnend forumlid bent) berichten op jouw topic automatisch zou binnenkrijgen op je mail.
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Sinds zaterdag een Kitten in huis en ze wil niet eten/dr

Bericht door Chiquita98 »

Klopt ik krijg ook behoorlijk wat mailtjes haha maar sommigen klik ook meteen weer weg. Als je echt in nood bent en je wil weten wat een ander ervan vind dan ga je toch zelf steeds kijken op de site?? Tenminste zo zit ik wel in elkaar!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Sinds zaterdag een Kitten in huis en ze wil niet eten/dr

Bericht door Robijn »

Zeker! Maar het is natuurlijk helemaal fijn als je een mailmelder hebt, en je ziet opeens dat er een mailtje voor je binnenkomt.
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Cerna

Re: Sinds zaterdag een Kitten in huis en ze wil niet eten/dr

Bericht door Cerna »

Chiquita98 schreef:......Als je echt in nood bent en je wilt weten wat een ander ervan vindt dan ga je toch zelf steeds kijken op de site?? Tenminste zo zit ik wel in elkaar!
Wanneer je ervan uit gaat dat je een melding krijgt, zul je niet gaan kijken want dat is dan zinloos want volgens jouw beleving heeft er nog niemand gereageerd.

Ben er ook wel een voorstander van dat er automatisch een mailtje naar een beginnend forumlid gaat want hoe vaak gebeurt het niet dat je een uitgebreid antwoord geeft en dan komt er geen reactie. Weer een half uur voor niks zitten typen :cry:

En we zijn weer heerlijk :offtopic:
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Sinds zaterdag een Kitten in huis en ze wil niet eten/dr

Bericht door Chiquita98 »

Nee ook al ga je ervan uit dat je een melding krijg.....dan nog zou ik kijken. Daarom zeg ik ook dat ik wel zo in elkaar zit! Ik zou me dan namelijk afvragen waarom ik geen mail krijg en dus ga ik de site zelf bekijken.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie