Nieuweling laten kennismaken met 2 katers

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Gebruikersavatar
Ilovesiamesecats
Panter
Panter
Berichten: 553
Lid geworden op: 05 nov 2011 11:00

Re: Nieuweling laten kennismaken met 2 katers

Bericht door Ilovesiamesecats »

Ik heb er alle vertrouwen in en maak er geen probleem van, de gedragsdeskundige wel.....ik had notabene het filmpje gepost!! Overdrijven is ook een vak denk ik dan.

Dus we maken er inderdaad een feestje van :edance: Vrijdagavond kregen ze op de bank lekker een hapje vis, ze eten tegelijk, zijn gisteren alledrie buiten (in de afgeschermde tuin) geweest en vanmorgen hebben ze samen brokjes gehengeld uit de voertoren.
Het samen/tegelijk spelen ging gisteravond ook al beter en minder ingehouden, Lucky en Safi gingen op een gegeven moment zelfs achter hetzelfde propje aan en sprongen dartelend over elkaar :lol: Het lievelingsspel van Lucky en Pride is elkaar laten schrikken, daar moet Safi nog aan wennen, ze denkt uiteraard nog steeds dat ze dan wordt aangevallen. Pride maakt er daarom nu een prrr geluid bij, dat klinkt vriendelijker ;-)
Vannacht lagen ze alledrie bij mij onder de dekens, en ik heb maar één grom gehoord. Over het algemeen let Lucky nog te veel op wat Safi doet en waar ze is, ik kan niet goed bepalen of het interesse, een obsessie of dominantie is.

En ik vond Pride gisteren niet zo fit, die lag dus vannacht te niezen.... Er heerste toch iets in het pension blijkbaar. Lucky en Safi waren 'm al zo aan het wassen, ik denk dat zij het aan voelden komen.

Even voor het beeld: ik zit nu op bed, Safi en Pride koppie koppie onder de dekens op schoot en Lucky onder de dekens bij mijn voeten, dat is vet genieten dus :eangel:

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Nieuweling laten kennismaken met 2 katers

Bericht door Adriana »

wat heerlijk en wat een geluk, rustig op zondagmorgen, niks hoeft en dan je huistijgers heerlijk knus om je heen/tegen je aan. dat is het grote kattengeluk en daarom hebben we ze....
je zou er zelf van gaan prrrrrrrt prrrrrrrrttt..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie